دانلود چند ایده جالب برای کسب و کار

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
10,000 تومان 6,500 تومان٪35 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود پاورپـوینت چند ایده جالب برای کسب و کار برگرفته از کتاب ۱۰۱ ایده کسب و کار از: جیمز اسکینر، رویس کروگر، مارک ویکتور هانسن، رضا محمدنیا می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود پاورپـوینت چند ایده جالب برای کسب و کار:

۱. خدمات کاریابی

می‌توانید شرکت خودتان را تاسیس کنید و به سایر شرکت‌ها خدمات استخدامی ارائه دهید. فقط به اطلاعات خوبی درباره‌ی جویندگان کار نیاز دارید. تنها کافی است یک فرد جویای کار را به یک شرکت ارجاع دهید و از این طریق کسب درآمد کنید.

۲. دلال ماشین‌های دست‌دوم

امروزه برای بسیاری از افراد قشر متوسط، خرید ماشین رویایی است که تنها عده‌ی معدودی می‌توانند دنبال کنند. ممکن است به خاطر بی‌پولی باشد. بسیاری از آن‌ها خرید ماشین دست‌دوم را انتخاب می‌کنند. می‌توانید با دلالی ماشین‌های دست‌دوم یک کسب و کار شروع کنید و بر مبنای کمیسیون کار کنید.

۳. خدمات تعمیرات سیار

راه‌اندازی یک تعمیرگاه سیار با داشتن نیروی انسانی،ایده‌ی خوبی برای کسب و کار است چرا که ماشین‌ها معمولا در مناطقی خراب می‌شوند که تعمیرگاهی در دسترس نیست. برای شروع این کسب و کار، فقط به مکانیک‌هایی خوب و یک موتورسیکلت نیاز دارید.

۴.خدمات تزیین اتومبیل

امروزه همه افراد قادر نیستند از پس خرید خودروهای خارجی بربیایند و اغلب برای طراحی و ظاهر خوب به دنبال اصلاح خودروی خود هستند. این امر موجب تولد یک کسب و کار خوب به نام خدمات تزیین اتومبیل شده است.

۵.کلاس‌های سرگرمی و فراغت

امروزه والدین به دنبال پرورش همه‌جانبه‌ی فرزندان‌شان هستند و حاضرند به خاطر آن هزینه کنند. این امر منجر به تولد یک ایده‌ی کسب و کار خوب به نام کلاس‌های سرگرمی است. بر اساس مهارت‌هایی که دارید، می‌توانید کلاس‌هایی برای رقص، موسیقی، صنایع دستی برگزارکنید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.