خلاصه کتاب کسب و کار به شیوه ریچارد برانسون pdf

خلاصه کتاب کسب و کار به شیوه ریچارد برانسون pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
7,900 تومان

کاربران گرامی ، در این بخش باکیفیت ترین و جامع ترین خلاصه کتاب کسب و کار به شیوه ریچارد برانسون با فرمت pdf در ۱۶ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

خلاصه کتاب کسب و کار به شیوه ریچارد برانسون pdf :

در دنیای مدرن کسب و کار، ریچارد برانسون یک شخص غیر عادی و عجیب است.در دورانی که تجارت تحت نفوذ ادم  های کاردان قرار دارد او یک فرصت طلب است. او از طریق شرکتش بنام ویرجین گروپ یک پدیده  کسب و کار منحصر به فرد را ایجاد کرده است. پیش از این هرگز مارکی اینچنین و در سطح گسترده ای از کالا و خدمات موفقیت نداشته است. ارم یا علامت قرمز و سفید مشخص ویر جین ظاهرا به اندازه کاندوم های میتز، یکی از دهها فراورده ای  که تبلیغ می کند، انعطاف پذیر است.

برانسون از سازندگان مارک یا علامت تجاری اصلی بشمار می رود.هم اکنون بیش از سه دهه است که برانسون یعنی سر شناس ترین بازرگان بریتانیایی خیلی خیلی  خوب کار می کند. او اولین بار  کسب و کار خود را در سن ۱۶ سالگی اغاز کرد و در سن ۲۴ سالگی میلیونر شد.اکنون اودر دهه چهل زندگی خود است و در مجله فوربس همواره در فهرست ثروتمند ترین افراد جهان قرار دارد. برانسون تنها یک بازرگان موفق نیست. او یکی از بازرگانان جدید است که وضعیت شهرت و روش گستاخانه اش نشانه این است که انها وجوه مشترک بیشتری با هنرپیشه های راک دارند تا انهایی که دنیای تجاری را پر می کند.در یک ارجاع غیر عادی به نظریه دانشکده بازرگانی، عقاید گری هامل و سی . کی . پراهالد به ویژه در سالهای اخیر برانسون چهار شایستگی اصلی ویرجین را تلخیص کرده است.

این شایستگی ها عبارتند از :

توانایی شناسایی فرصت های مناسب رشد.
توانایی حرکت سریع.
تمایل برای دادن کنترل مدیریت روز به روز به تیمهای کاری نسبتا کوچیک.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.