دریافت پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان

دریافت پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان
نوع فایل
word
حجم فایل
70kb
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

دریافت پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل پرسشنامه ابزار وجود برای جوانان (ASAمی باشد که با فرمت ورد در ۱۱ صفحه تهیه و تنظیم گردیده است.

دریافت پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان

مبانی نظری پرسشنامه یکی از مهمترین تغییراتی که در دوران نوجوانی و جوانی عارض می گردد.نیاز به ابزار وجود در بین آنهاست.این نیاز در دوران جوانی به اوج می رسد و تاثیرات ژرفی بر عزت نفس و کسب هویت آنها می گذارد. ابزار وجود در جوانان از سویی می تواند باعث خودشکوفایی تواناییهای بالقوه شان شود و از سوی دیگر می توان اذعان داشت که ابزار وجود در جوانان دو روی سکه است که می بایست آن را در جهت پالایش شخصیت آ«ان هدایت نمود تا پیامدهای مثبتی از آن حاصل شود.

راتوس اذعان می دارد که در سنین جوانی، شخص می بایست قادر باشد تا حرفش را بزند، از حق و حقوق خود دفاع نماید. ولی از پرخاشگری استفاده نکند و با فوران هیجان منفی اش، برای ابزار وجودش ممانعتی ایجاد ننماید. اصطلاح ابزار وجود، نقطه مقابل کمرویی می باشد، زیرا افراد کمرو اصلا تئانایی احقاق حق و انتقال خواستها و نیتهایشان را ندارند و قادرنیستند. آن طور که باید و شاید، در برابر دیگران خود ایزاری معقول و متناسب با واقعیتی را به نمایش بگذارد.

معرفی پرسشنامه

پرسشنامه ابراز وجود برای جوانان (ASA) تالیف لی و همکاران، در قالب فایل Word، شامل ۳۳ گویه، همراه با روایی و پایایی، نحوه نمره دهی و تفسیر و فهرست منابع.

این پرسشنامه دارای ۳۳ سوال می باشد که طی آن آزمودنی به یکی از سه گزینه، یعنی رفتار مبتنی بر ابزار وجود، غیر ابزار وجود و پرخاشگری است پاسخ می گوید. این پرسشنامه توسط دانگ یولی لی، ارنست تی، هالبرگ، الن جی سلمون و ریچارد الف هاس، ساخته شده است.روش نمره گذاری این پرسشنامه به این ترتیب است که یکی از سه پاسخ به عنوان پاسخ مناسب (ابراز وجودی) در نظر گرفته شده و به آن نمره ۱ داده می شود و به بقیه پاسخها نمره صفر تعلق می گیرد…

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید