دریافت پرسشنامه سخت کوشی با فرمت ورد

دریافت پرسشنامه سخت کوشی با فرمت ورد
نوع فایل
word
حجم فایل
116kb
نویسنده
دسته بندی
2,900 تومان

دریافت پرسشنامه سخت کوشی با فرمت ورد

کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل کامل ترین پرسشنامه سخت کوشی می باشد که با فرمت ورد تهیه و تنظیم گردیده است.این پرسشنامه دارای ۴۵ سوال بوده و هدف آن ارزیابی میزان سخت کوشی در افراد است ، مقیاس سخت کوشی ابزاری معتبر برای سخت کوشی و سلامت روانی است.

روایی و پایایی پرسشنامه

مقیاس سخت کوشی ابزاری معتبر برای سخت کوشی و سلامت روانی است. بشارت (۱۳۸۴)، در مطالعه ای که هدف اصلی آن بررسی پایایی و اعتبار فارسی مقیاس سختکوشی بود، ۲۸۳ دانشجوی دانشگاه تهران را در دو گروه ورزشکار و غیر ورزشکار مورد مطالعه قرار داد. پایایی بازآزمایی مقیاس سخت کوشی و زیرمقیاس های آن در دو گروه نمونه با ضرایب همبستگی ۷۷/۰ تا ۸۸/۰ مورد تایید قرار گرفت. همسانی درونی این مقیاس نیز با استفاده از ضرایب آلفای کرونباخ مورد آزمون قرار گرفته و ضرایب همبستگی به دست آمده از ۶۵/۰ تا ۷۸/۰ همسانی درونی این مقیاس را مورد تایید قرار دادند (به نقل از محمدی فر، ۱۳۸۸).

پرسشنامه سخت کوشی ، هدف این پرسشنامه ارزیابی میزان سخت کوشی در افراد است، در زیر جمله هایی درباره زندگی مطرح شده است که افراد غالبا احساس متفاوتی در مورد آنها دارند. برای این که نشان دهید چه احساسی درباره هر جمله دارید، از اعداد صفر تا سه استفاده کنید. هر سوال را با دقت بخوانید و مشخص کنید که به نظر شما هر سوال تا چه حد درست است. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد.
۰= اصلا درست نیست ۱= اندکی درست است ۲= تا اندازه ای درست است ۳= کاملا درست است

منبع: ژندا، لوئیس. آزمون های شخصیت. ترجمه بشارت و حبیب نژاد. انتشارات آییژ، بهار ۱۳۸۸

محمدی فر، محمدعلی، محمدی فر، مریم، نجفی، محمود، (۱۳۸۸)، مقایسه سخت گوشی دانش آموزان دختر ورزشکار و غیر ورزشکار، فصلنامه تازه های روانشناسی صنعتی / سازمانی، سال نخست، شماره ۱٫

دریافت پرسشنامه سخت کوشی با فرمت ورد

تعداد سوال: ۴۵
شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج:‌ دارد
روایی و پایایی: دارد
منبع: دارد
نوع فایل: ورد – DOC – DOCX

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید