زندگینامه وینستون چرچیل

زندگینامه وینستون چرچیل
نوع فایل
ppt
حجم فایل
20mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت زندگینامه وینستون چرچیل نظامی،نویسنده و دولتمرد بریتانیایی می باشد که در قالب ppt در ۳۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست مطالب:

■پیشگفتار  ۸_۵

■ مبارز جوان۱۵_۹

■ جوانی و نوجوانی۱۸_۱۶

■پارلمان۱۹

■زندگی شخصی و کاری۲۱_۲۰

■جنگ جهانی اول ۲۵_۲۲

■جنگ جهانی دوم۲۷_۲۶

■بعد ازجنگ۲۹_۲۸

■فوت وینستون چرچیل۳۲_۳۰

■منابع۳۳

بخشی از متن:

پیشگفتار

■از سال ۱۹۰۰ تا به امروز بشریت و‌جهان تغییرات عمده ای از سر گذرانده است.در این دوره عقاید سیاسی جدید باعث بروز جنگ های جهانی شد.

■فاشیسم و‌کمونیسم به جدایی بعضی از کشورها انجامید و دموکراسی بعضی دیگر را در کنار یکدیگر قرارداد.

■دگرگونی های بنیادی در نظریه ها و و کاریست آن ها،معیار آزادی های فردی و رسوم مذهبی و علم و فناوری و صنعت را محک زد.این تغییرات  سیاست های جهانی و درک روابط بین المللی را ضروری کرده است.فضای فکری جهان معاصر بر اصالت انسان و این باور متمرکز شده است که اقتصادجهانی دنیا را به جایی باارتباطات نزدیک تر تبدیل کرده است.

■صدای قدرتمند وینستون چرچیل نخست وزیر در سرتاسر سالن مجلس عوام بریتانیای کبیر طنین انداز شد. او قاطعانه خطاب به ملتش چنین گفت:

■چیزی برایتان ندارم جز خون و اشک و عرق و کار سخت می پرسید: «سیاست ما چیست؟» جواب میدهم: «جنگیدن، در دریا، زمین و هوا، با تمام توانمان و تمام قدرتی که خدا می تواند به ما بدهد… می پرسید: «هدفمان چیست؟ جوابتان را با یک کلمه میدهم: پیروزی پیروزی به هر قیمتی، پیروزی با وجود وحشت، پیروزی با وجود دشواز و طولانی بودن مسیر؛ چرا که بدون پیروزی بقا إمکان ندارد.”

■درست بعد از پایان جنگ جهانی اول، چرچیل خطر مسلح شدن مجدد آلمان را به مردم کشورش هشدار داده بود، اما کسی این هشدار را جدی نگرفته بود. هر چند رویدادها درستی گفتار او را ثابت کرد، اما این امر او را راضی نکرد. در آن زمان

■نخست وزیر وینستون چرچیل در پایان جنگ جهانی دوم به طرفدارانش اعلامت پیروزی نشان می دهد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.