ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی ھمراه نرم افزار

ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی ھمراه نرم افزار
نوع فایل
pdf
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی ھمراه نرم افزار

نوع فایل :

pdf

نوع نگارش :

فارسی

تعداد صفحات :

۲۵

آموزش ساخت ردیاب شعاع زن فرکانسی ھمراه نرم افزار

فقط کافی است یک گوشی ھمراه اندروید داشتھ باشید.

ردیاب و شعاع زن فرکانسی چیست و معرفی چند ردیاب و شعاع زن فرکانسی . این نوع دستگاه فرکانس ھای مختلفی را تولید میکنند ھر فرکانس برای ردیابی یک فلز خاص است ،و انتن ردیاب طبق فرکانس داده شده بھ سمت طلا، نقره، برنز و یا حتی مس منحرف میشود . و شعاع کاری آن بھ کیلومتر ھم می رسد.

برای تولید این فرکانس ھا از مدارھای مختلفی استفاده میشود ساختن این مدارھا برای افرادی کھ با برق و الکترونیک اشنایی ندارند بسیار مشکل است . ولی نگران نباشد ما قدم بھ قدم بھ شما یاد میدھیم چگونھ گوشی ھمراه خود را بھ یک ردیاب فرکانسی حرفھ ای تبدیل کنید . اولین کاری کھ باید انجام دھید دانلود فایلی است کھ جھت دانلود در اختیار شما قرار داده شده و سپس نصب کردن ان بر روی گوشی خودتان . اگر نصب کردن برنامھ را بلد نیستید میتوانید بھ یک مرکز تعمیر گوشی ھمراه رفتھ و از انھا بخواھید تا این برنامھ را روی گوشی شما نصب کنند . توجھ کنید نصب این برنامھ غیر قانونی نیست و اگر پرسیدند این برنامھ بھ چھ درد میخورد بگویید . آژیر و بوق میزند ھمین پس جای ھیچ نگرانی نیست البتھ ما ھم روش نصب را قدم بھ قدم در سایت قرار میدھیم .

سپس با کمک ابزارھای ساده ای کھ روش ساختن انھا را ھم بھ شما یاد میدھیم میتوانید بھ راحتی ھر یک از ردیاب ھای زیر را کھ دوست دارید خودتان بسازید.توجھ کنید ساختن تمام این ردیاب ھا ساده و کم ھزینھ است و شما حتما میتوانید ھمھ انھا را بسازید .

وحالا ردیاب ھایی کھ شما با کمک ما میتوانید بسازید:

ردیاب تک انتن و ردیاب دو انتن و انواع مختلف دیگر . شاید برای شما باور کردنی نباشد ولی قلب تمامی این ردیاب ھا یک مولد یا تولید کنند فرکانس است و شما با داشتن یک تلفن ھمراه و چند میلھ میتوانید ھر کدام از ردیاب ھا را کھ اراده کنید داشتھ باشید پس تا پایان این مقالھ با ما باشید …

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.