شرح مسئولیتهای حقوقی و کیفری مهندسین ناظر

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 9,800 تومان٪30 تخفیف

شرح مسئولیتهای حقوقی و کیفری مهندسین ناظر

دانشجویان و کاربران گرامی،محتوای این فایل پاورپوینت شرح مسئولیتهای حقوقی و کیفری مهندسین ناظر و نحوه گزارش نویسی و چک لیست نظارت (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد که با فرمت ppt در ۸۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت:

۱ – شرح میزان خطر و ریسک در حرفه نظارت ساختمان، از نظر حقوقی و کیفری و مقایسه آن با سایر شغلهای پرخطر.

در این مبحث به خطرات  و مسئولیت شغل نظارت از لحاظ حقوقی و کیفری و فنی و شهرسازی پرداخته میشود و مقایسه ای با سایر شغلهای پر خطر شده و به اختصار اشاره ای به تمهیداتی که میبایستی ناظر انجام دهد تا حوادث ناگوار حاصل از نظارت در حیطه مسئولیت شهرداری و مالک قرار گیرد ، و ساخت و ساز ساختمان  نیز از لحاظ فنی و مهندسی درست نظارت شود.

۲ -آشنایی با آئین نامه انضباطی سازمان نظام مهندسی و دسته بندی تخلفات حرفه ای مهندسین ناظر و طراح

در این مبحث اشاره مختصری به آئین نامه انضباطی و دسته بندی تخلفات حرفه ای مهندسین ناظر بر اساس جدول پیوست خواهد شد ، و شرح مفصل آن بر حسب هر یک از موارد سر فصلها ، در طول دوره انجام خواهد شد .

نحوه رسیدگی در دادگاههای عمومی به پرونده های مربوط به عدم رعایت موارد ایمنی در ساختمانها در موارد خسارت جانی و مالی و فوت و اهمیت بازرس وزارت کار، و نحوه گزارش نویسی جهت کنترل آنها

در این مبحث به شرح گزارش نویسی در صورت عدم رعایت موارد ایمنی در کارگاه ساختمانی پرداخته خواهد شد ، و بحث خسارت جانی و مالی وارده به اشخاص ثالث پس از اخذ پایانکار نیز شرح داده خواهد شد ، و نحوه کنترل آنها در گزارش مرحله ای نیز بیان خواهد شد ، همچنین نحوه رسیدگی به پرونده در دادگاه عمومی و شورای انتظامی در صورت عدم رعایت موارد ایمنی شرح داده خواهد شد ، و همچنین مثالهایی از پرونده های واقعی که در دادگاههای عمومی رسیدگی گردیده مطرح خواهد شد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.