شناسنامه سلامت بانوان ایرانی با فرمت پاورپوینت

شناسنامه سلامت بانوان ایرانی با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

کاربران گرامی ،محصول مورد نظر شامل پاورپوینت جامع و کامل شناسنامه سلامت بانوان ایرانی با فرمت pptx در حجم ۹۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت شناسنامه سلامت بانوان ایرانی ،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۲

شناسنامه سبا ابزاری است برای ثبت وقایع مهم سلامت بانوان ۵۹-۳۰ سال ایرانی که از اجزای زیر تشکیل شده است:

  • فرم ارزیابی دوره ای سلامت (فرم شماره یک)
  • فرم مراقبت ممتد گیرندگان خدمات سبا (فرم شماره دو)
  • فرم ارجاع و بازخورد ارجاع

همچنین خدمات سبا در دفاتر ثبت خدمات مرکز جمع بندی و ثبت شده و در فرم های مخصوص گزارش دهی برای فراهم ساختن اطلاعات مدیریتی برنامه به سطوح بالاتر ارائه می شود.

محتوای اسلاید ۵

در تکمیل شناسنامه سلامت توجه به نکات زیر اهمیت ویژه ای دارد:

برای دستیابی به نتیجه درست در خصوص هر یک از عناوین و موضوعات لازم است به وضعیت فرهنگی، اجتماعی، سواد و سایر اصول برقراری ارتباط دو طرفه توجه کافی معطوف و عنوان مربوط به پرسش مناسب و قابل فهم تبدیل شده و پاسخ آن به صورتی که در دستورالعمل توضیح داده شده ثبت گردد.

در هر بخش از ارائه خدمات، اعضای تیم سلامت باید با ارائه بازخورد مناسب به مراجعه کننده از جمله بیان نتایج بررسی، تحسین رفتارهای مناسب و ارائه توصیه ها و آموزش های لازم مشارکت مراجعه کننده را در ارتقای سلامت خود جلب نموده و در جدول آخر فرم ارزیابی دوره ای ثبت نمایند.

در فرم ارزیابی دوره ای رنگ قرمز بیانگر وجود مشکل و رنگ سبز نشان دهنده عدم وجود مشکل خاص می باشد. بنابراین در جمع بندی نهایی لازم است مسائل درج شده در ستون های قرمز فرم برای تشخیص و طبقه بندی مورد توجه ویژه قرار گیرند.

محتوای اسلاید ۵۳

سوابق بیماری ها و عوامل خطر در فرد یا بستگان:

– این قسمت توسط پزشک تکمیل گردد.

ابتدا در خصوص شکایت یا بیماری فعلی مراجعه کننده از وی سئوال شود. چنانچه بیماری یا مشکل خاصی در حال حاضر دارد هنگام سئوال و جواب معاینات توجه ویژه ای به این موضوع شده و اقدام لازم برای درمان یا ارجاع مناسب صورت گیرد.

در قسمت بعدی سوابق بیماری ها یا عوامل خطر مهم در فرد مراجعه کننده و یا افراد فامیل وی سئوال می شود. ترجیحاً برای ثبت سوابق فردی بر اساس مستندات (پرونده پزشکی، آزمایشات یا داروی مصرفی و …) عمل شده و اظهارت فرد به تنهایی ملاک تشخیص قرار نمی گیرد. چنانچه فرد دارای سابقه بیماری مورد سئوال بود در ستون «فرد» نوع بیماری وی نوشته می شود و در صورتی که سابقه بیماری در افراد فامیل فرد مراجعه کننده وجود داشت کد مورد نظر مربوط به بستگان و نو ع بیماری در ستون «بستگان» وارد گردد (به بستگان درجه ۱ شامل: پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان کد ۱، پدربزرگ، مادر بزرگ، عمه، خاله، عمو، دایی کد ۲ و بیش از یک نفر از فامیل درجه ۱ و ۲ کد ۳ تعلق می گیرد).

در صورتی که مراجعه کننده برای بیماری های مورد سئوال دارویی مصرف می نماید، در ستون «داروی مصرفی» نوع دارو نوشته شود.

 

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید