دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین فایل pdf طراحی آموزشی (۳ فصل اول) مولف : دکتر مهدی محمودی ، دکتر مرجان معصومی فرد ، دکتر نصیبه پوراصغر ، دکتر فتانه حسنی جعفری دانشگاه پیام نور رشته علوم تربیتی می باشد که با فرمت پی دی اف در ۱۱۰ صفحه با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
طراحی آموزشی دکتر مهدی محمودی پیام نور pdf:
فصل اول
مقدمه ای بر فرایند طراحی آموزشی
هدف کلی:
آشنایی با طراحی، طراحی آموزشی، مزایا و محدودیت های آن و مفاهیم مرتبط دیگر.
هدف های یادگیری:
دانشجو باید پس از مطالعه این فصل بتواند:
1 . فرایند طراحی را تعریف کند.
۲ . فرایند طراحی آموزشی را تشریح کند.
۳ . طراحی آموزشی از دیدگاه رفتارگرایی را تشریح کند.
۴ .طراحی آموزشی از دیدگاه شناخت گرایی را با سازنده گرایی مقایسه کند.
5 . شباهت ها و تفاوت های طراحی آموزشی در سه دیدگاه رفتارگرایی، شناخت گرایی و سازنده گرایی تحلیل کند.
مقدمه
در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات، بدون تردید، یکی از هدف ها و وظایف نظام آموزشی هر کشوری، آماده کردن شاگردان برای پذیرفتن و درک تحولات علمی دنیای آینده است، هر چند که مهم ترین هدف آن، شکوفا کردن کامل شخصیت دانش آموزان و پرورش ارزش های متعالی در آن ها است )کدیور، ۱۳۹۰ (. برآوردن این هدف که چندان آسان نیست، مستلزم گسترش آموزش و پرورش و به کارگیری شیوه هایی است که بر یافته های علمی، عقلی و اصولی مبتنی باشد تا افراد متخصص مورد نیاز جامعه را تربیت کند، در این راستا متخصصین تعلیم و تربیت در تلاش برای ارائه روش های مناسب و مفید جهت استفاده از فرصت ها و امکانات آموزشی در راستای رفع مسائل آموزشی و یادگیری بهتر، عمیق تر و وسیع تر هستند )سیف، ۱۳۹۴ .
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.