پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول ساسان مهرانی

پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول ساسان مهرانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
176kb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول ساسان مهرانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی جلد اول با عنوان صورتهای مالی می باشد که در ۵۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

بخشی از متن پاورپوینت فصل هفتم کتاب تئوری حسابداری جلد اول ساسان مهرانی:

صورتهای مالی به عنوان محصول نهایی حسابداری همواره از سوی نظریه پردازان این حوزه مورد بحث و بررسی قرارگرفته است. تئوری حسابداری با حرکت در لایه های درونی ارقام گزارش شده در صورتهای مالی و استخراج منطق زیربنایی حاکم بر این ارقام موضاعات متعددی را مورد بررسی قرار می دهد.

دیدگاههای مختلف در مورد صورتهای مالی

الف) دیدگاه و رویکرد وجود رابطه متقابل بین صورتهای مالی (ترازنامه – صورت سود و زیان )

ب) دیدگاه عدم وجود رابطه متقابل بین صورتهای مالی

اخیراً FASB نیر با ارائه شیوه نوین گزارشگری مالی تاکید مجددی بر وجود رابطه متقابل میان صورتهای مالی داشته است. در تبیین رابطه بین صورتهای مالی تمرکز اصلی معطوف به رابطه بین ترازنامه و صورت سود وزیان می باشد.

در دیدگاه وجود رابطه متفابل مفهوم این است که می توان از نظر ریاضی ارقام گزارش شده در یک صورت مالی را براساس صورت مالی دیگر محاسبه کرد.

به عنوان مثال می توان این دو صورت مالی را از دیدگاه ریاضی به شیوه ای تعریف کرد که سود خالص برابر با تغییر در حقوق صاحبان سهام برای یک دوره باشد، با فرض اینکه هیچ مبادله مالکانه یا ثبت اصلاحی تعدیل سنواتی ثبت نشده باشد. در دیدگاه عدم وجود رابطه متقابل بین صورتهای مالی، رابطه بین ترازنامه و صورت سود و زیان از دیدگاه ریاضی، قطع شده و هر یک مستقل از دیگری تعریف و اقلام تشکیل دهنده آن محاسبه یا اندازه گیری می شود.

…..

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید