طرح کسب و کار تولید لوله PVC ، کیسه نایلونی و شیلنگ آب

طرح کسب و کار تولید لوله PVC ، کیسه نایلونی و شیلنگ آب
نوع فایل
ppt
حجم فایل
665kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC (خرطومی) ، کیسه نایلونی و شیلنگ آب می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۵۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از وبسایت خریداری و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت طرح کسب و کار تولید لوله PVC (خرطومی) ، کیسه نایلونی و شیلنگ آب ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۶

الف – لوله پی وی سی ( خرطومی ):

در حال حاضر پر مصرف ترین لوله های در سطح جهان لوله های پلیمری هستند. نوعی لوله پی وی سی (خرطومی ) که برای انتقال سیم هاو کابل ها در شبکه های برق و مخابرات کاربرد دارد.

محتوای اسلاید ۱۶

موارد مصرف کیسه نایلون

این کیسه ها بصورت کیسه های فریزر و دسته دار جهت حمل و نگهداری مواد غذائی در یخچال و فریز ، این مواد استفاده میشود .

برای پوشش موقت انبارها و بناهای مختلف و جلوگیری از خسارات ناشی از آب و هوا و گرد و خاک و غیره کاربرد دارند.

همچنین فیلم های با عرض ٣٣٠ سانتی متر و ضخامت ٣۵ میکرون جهت پوشش دوم گلخانه ها و برای ایجاد عایق حرارتی در فصل زمستان کاربرد خاص دارد . فیلم های نایلون گلخانه ای تنوع بسیار زیادی دارند.

محتوای اسلاید ۲۰

استاندارد

جهت جلب اعتماد مصرف کنندگان محصول تولیدی ونیز رعایت کلیه نکات مربوط به کنترل کیفیت محصول ، توجه به استانداردهای موجود ضروری است .

استانداردهای ملی توسط موسسه استانداردها و تحقیقات صنعتی ایران تهیه می گردد وکلیه تولید کنندگان محصول ملزم به رعایت این استانداردها می باشند.با توجه به اینکه موسسه استاندارد از اعضاء سازمان بین المللی استاندارد(IOS  ) می باشد واز آخرین پیشرفتهای علمی وفنی وصنعتی جهان استفاده می نماید، همچنین شرایط کلی و نیازمندیهای خاص کشور را مورد توجه قرار می دهد.استانداردهای ذکر شده در این مورد مطابق با استانداردهای جهانی بوده وکاملاًقابل قبول ولازم الاجرا است .

محتوای اسلاید ۲۴

برخی از پارامترهای مهم در امر فروش محصول:

۱-قیمت مواد اولیه مصرفی که یکی از مهم ترین هزینه های متغیر تولید می باشد ونقش عمده ای را در تعیین قیمت تمام شده محصولات  دارد .

۲-منطقه جغرافیائی احداث واحد به خصوص از لحاظ دسترسی به منابع تامین مواد اولیه وکانونهای مصرف محصولات  ، هزینه های مربوط را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

۳-نوع تکنولوژی مورد استفاده از طریق تاثیر بر سرمایه گذاری ، کیفیت محصولات تولیدی ومیزان ضایعات و… بر قیمت فروش محصولات  مؤثر خواهد بود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید