فایل جامع کارگاه آموزشی و آشنایی با مراکز بهداشتی و درمانی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
7mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین فایل پاورپوینت کارگاه آموزشی و آشنایی با مراکز بهداشتی و درمانی می باشد که با فرمت ppt در ۱۷۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فایل جامع کارگاه آموزشی و آشنایی با مراکز بهداشتی و درمانی:

مباحثی که در طی این درس ارائه خواهند شد به سه دسته تقسیم میشوند:

معرفی بیمارستان

معرفی برخی از تجهیزات پزشکی

مبحث کالیبراسیون

فصل اول : آشنایی با بیمارستان ها

محتوای مطالب

معرفی بیمارستان

بخش های بستری

بخش های  ویژه

اتاق عمل

مقدمه

بیمارستان مهم ترین موسسه بهداشتی درمانی بشمار می آید چرا که بازوی مهم ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در اولین سطح ارجاع با قلمرو و مسئولیت های مشخص است.

بیمارستان همچون یک واحد صنعتی متشکل از عوامل تولید مانند سرمایه، نیروی انسانی، فن آوری و مدیریت می باشد و با استفاده از تسهیلات ویژه، جهت تولید محصولی به نام “حفظ، بازگشت وارتقای سلامت جسمانی و روانی افراد جامعه، نقش اساسی ایفا می کنند.

انجام تحقیقات پزشکی و آموزش نیروهای ماهر مورد نیاز بخش بهداشت و درمان.

بیمارستان قسمت اعظم هزینه های سلامت در اغلب کشورها را به خود اختصاص می دهند. بین ۵۰ تا ۸۰ درصد منابع سلامت بخش دولتی در کشورهای در حال توسعه، توسط بیمارستان ها مصرف می شود.

بیمارستان چیست؟

فرهنگ لغات آکسفورد بیمارستان را چنین تعریف می کند: بیمارستان موسسه ای است برای ارائه مراقبت های بهداشتی، معالجه بیمار توسط کارکنان و تجهیزات تخصصی ، و اغلب، نه همیشه، فراهم کردن اقامت دراز مدت بیمار.

آیین نامه نحوه تاسیس و اداره بیمارستانها در ماده۱، بیمارستان را موسسه پزشکی تعریف می کند که با استفاده از امکانات تشخیصی، درمانی، بهداشتی، آموزشی و تحقیقی به منظور بهبود بیماران سرپائی و بستری به وجود می آید و آسایش و ایمنی بیماران و کارکنان خود را تامین می نماید.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.