کارورزی ۳ فرم الف_ج دانشگاه فرهنگیان

کارورزی ۳ فرم الف_ج دانشگاه فرهنگیان
نوع فایل
pdf+word
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

کارورزی ۳ فرم الف_ج دانشگاه فرهنگیان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین و بهترین گزارش کارورزی ۳ فرم الف_ج کلاس دوم ابتدایی دانشگاه فرهنگیان می باشد که با فرمت word و pdf با کیفیت عالی تهیه شده است که هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

گزارش کارورزی ۳ فرم الف_ب_ج دانشگاه فرهنگیان

هدف(چالش ذهنی) کارورز

انتظار دارم . . . این اولین جلسه ای است که برای کارورزی به مدرسه صاحب الزمان می روم. و به نوعی این مدرسه دوره ی اول دبستان و شامل کلاس های اول، دوم و سوم  می باشد، برایم  تدریس دردوره اول تجربه ی تازه ایست. دوست دارم در این جلسه با دانش آموزان کلاسی که قراراست به آن بروم، آشنا شوم و ارتباط دوستانه و صمیمانه ای برقرارکنم.

دوست دارم دوره جدیدی را در این مرحله تجربه نمایم و اطلاعات و دانسته های خود را ارتقا بخشم.

اگر بتوانم می خواهم این کارورزی را در کلاس اول یا دوم  بگذرانم.

پیش بینی ها

جلسه اول می باشد و پیش بینی صورت نگرفته و فقط این جلسه بیشتر جهت آشنایی با دانش آموزان و فضای مدرسه و کلاس می باشد. پیش بینی می شود با توجه به تجربه ای که دارم بتوانم خیلی زود با بچه صمیمی وآشنا شوم.

رخدادها/وقایع

در این جلسه من برای اولین بار وارد کلاس دوم (۲۰۱) شدم. معلم آن خانم هاشمی (معلم هنر) بود. چند دقیقه ای از کلاس می گذشت و با ورود من به کلاس ، معلم برپا داد و من با ایشان و بچه های کلاس به سلام و احوالپرسی پرداختم. معلم داشت برای بچه ها درمورد نقاشی  که قرار است بکشند توضیح می داد. در پایان نیز که من داشتم نقاشی های  بچه ها را بررسی می کردم زنک خورد.

تاملات

در نگاه اول معلم خوب ومهربانی به نظر می آمد. با بچه ها در حین نقاشی کشیدن به شوخی می پرداخت که به نظر من این شیوه برای زنگ هنر که باید ساعتی مفرح برای دانش آموزان باشد بسیار موثر می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.