فایل ورد روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ارل ببی

فایل ورد روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ارل ببی
نوع فایل
word
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,800 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین فایل ورد روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ارل ببی می باشد که با فرمت word _ قابل ویرایش با قابلیت سرچ و جستجو تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

روش تحقیق در علوم اجتماعی تالیف ارل ببی از جمله کتابهای کاربردی در زمینه روش تحقیق است که در بیشتر دانشکده های علوم اجتماعی تدریس می شود.

فصول فایل ورد روشهای تحقیق در علوم اجتماعی ارل ببی:

فصل چهارم:

طرح تحقیق

فصل پنجم:

مفهوم سازی، عملیاتی کردن، و سنجش

فصل ششم :

شاخصها، مقیاسها و گونه شناسیها

فصل هفتم :

منطق نمونه گیری

فصل هشتم :

آزمایشها

فصل نهم :

تحقیق پیمایشی

فصل یازدهم :

تحقیق بدون مزاحمت

فصل دوازدهم:

تحقیق ارزشیابی

مطرح کردن درست مسائل غالبا دشوارتر از جواب دادن به آنهاست. در واقع از سؤالی که به درستی در قالب الفاظ ریخته شده باشد، غالبا چنین بر می آید که خود، جواب آن را می دهد. شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که در فرایند بیان کردن و تفهیم مسئله ای برای یک نفر دیگر جواب آن را پیدا کرده باشید.
در بخش دوم با آنچه باید مشاهده شود سرو کار خواهید داشت، یعنی این بخش طرح سؤالهای علمی درست یا پی ریزی کاوش را بررسی می کند. بخش سوم برخی از روشهای مشخص مشاهده اجتماعی علمی را پی می گیرد.
فصل چهارم مبادی تحقیق را مورد توجه قرار می دهد. این فصل برخی از هدفهای کاوش، واحدهای تحلیل و نکات محوری در تحقیق اجتماعی علمی و دلایل درگیر شدن دانشوران را در طرحهای تحقیقاتی بررسی می کند.

فصل پنجم با مشخص کردن موضوع مطالعه سرو کار دارد – فرایندی که به آن «مفهوم سازی» می گویند. در این فصل به برخی از اصطلاحاتی که همگان به طور کاملا اتفاقی در زندگی روزمره خود به کار می بریم نظر می افکنیم – «تعصب»، آزادی خواهی»، شادی و… و… خواهیم دید که تا چه حد روشن کردن معنای واقعی این اصطلاحات برای اجرای تحقیق اهمیت دارد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.