فایل pdf کاربردی روشهای نوین تدریس

فایل pdf کاربردی روشهای نوین تدریس
نوع فایل
pdf
حجم فایل
11mb
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، در این پست فایل pdf راهنمای کاربردی روشهای نوین تدریس برای کلاسهای تک‌پایه و چندپایه ( شامل بخش ۲: روش‌های تدریس و بخش ۳: راهبردهای تدریس ) آماده دانلود گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

معرفی راهنمای کاربردی روش‌های نوین تدریس (برای کلاس‌های تک پایه و چند پایه)

در راهنمای کاربردی روش‌های نوین تدریس (برای کلاس‌های تک پایه و چند پایه)، در تلاش شده است تا در چهار بخشِ سازماندهی شده، جایگاه مهم روش‌های تدریس را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

بر هر آموزشکار حرفه‌ای و خلاق آشکار است که باید در هر شرایطی با توجه به واقعیت‌های موجود و انتظاراتی که از آینده دارد، روش‌ها و فنون تدریس را به کار بندد. در این میان، واقعیت فراموش ناشدنی آن است که شیوه و سبک یادگیری دانش‌آموزان، هدایت کنندۀ چگونگی کاربرد روش‌های تدریس است.

حساسیت‌ها نسبت به نحوۀ استفاده از روش‌های تدریس زمانی اوج می‌گیرد که بازده خاصی دنبال شود. همۀ این چشم‌داشت‌ها زمانی تحقق می‌پذیرند که آموزشکار در برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها فکورانه و با تأنی عمل کند.

در بخشی از روش‌های نوین تدریس (برای کلاس‌های تک‌پایه و چندپایه) می‌خوانیم:

سؤال کردن بخش مهمی از نقش معلم در فضای ساخت‌گراست. معلمان از سؤالات به عنوان داربست یادگیری بهره می‌گیرند و پرسش‌هایی را مطرح می‌کنند که دانش‌آموزان را به پرسش کنندگانی ماهر مبدل می‌سازند. آیا چیز تازه‌ای دیده‌اید؟ چه اتفاقی می‌افتد اگر؟ آیا می‌توانید راه دیگری بیابید؟ چگونه می‌توان فهمید؟ می‌توانی به من نشان دهی کجای متن پشتوانه این تفکر توست؟ آیا می‌توانی مثالی بزنی؟ این موضوع چگونه به سؤالات اصلی ما مربوط می‌شوند؟ چگونه به نتیجه‌گیری دیروز ما ربط پیدا می‌کند؟ سؤالاتی از این دست، تحلیل، ترکیب و قضاوت توأم با ارزیابی به همراه دارند….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.