دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی با فرمت pdf

دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی با فرمت pdf
نوع فایل
pdf
حجم فایل
58mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 9,500 تومان٪21 تخفیف

دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی با فرمت pdf

دانشجویان و کاربران گرامی، محتوای این فایل کامل ترین و باکیفیت ترین دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی رشته آموزش ابتدایی می باشد که با فرمت pdf در ۳۷۶ صفحه اسلایدوار تهیه و تنظیم گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

دانلود جزوه روش های نوین یادگیری و یاددهی:

روشهای نوین یادگیری و یاددهی

• مهارت های مورد نیاز دانش آموزان در دنیای امروز
• الف- مهارت های شخصی) پایبندی به ارزش ها / حق گویی / حق طلبی/ هدف گذاری/ مباحثه و مذاکرات/ قدرت رهبری/ توان انجام کارفیزیکی و فکری/ برنامه ریزی حرفه ای
• مهارت های پایه مشترک زندگی) مهارت حل مسئله/ تفکر انتقادی/ تفکر خلاق/ همدردی و همدلی/ بصیرت / ارتباط موثر/ خود آگاهی و…
• مهارت های انسانی) عزت نفس/ استقلال/ نگرش جهانی/ انعطاف پذیری/ خودشناسی/ پژژوهشگری/ چگونه دانستن/ چگونه با دیگران زیستن/ مشارکت جویی/ مسولیت پذیری

تعریف آموزش: هرگونه فعالیتی که به صورت هدفمند از قبل طراحی شده تا یادگیری افراد را آسان کند آموزش گفته می شود.

مراحل مهم آموزش:

• قبل از تدریس) طراحی آموزشی: انتخاب روش تدریس/ تنظیم طرح درس/ تقسیم بندی فصل/ ارزیابی: ورودی/ تکوینی/ ارزیابی نهایی، بازخورد
• ضمن تدریس) الگوهای تدریس و کاربرد عملی
• فعالیت ها و مهارت های بعد از تدریس) میزان یادگیری/ بازخورد مباحث/ ارزشیابی

تعریف تدریس: تدریس قسمتی از آموزش و یا نوعی

آموزش است که به صورت رسمی در کلاس و توسط معلم انجام می شود و آن را از سایر آموزشهای غیر رسمی مجزا می کند.

• ویژگی های تدریس: هدفمند/ رابطه متقابل معلم و شاگرد/ وجود شرایط خاص

تعریف یادگیری: تغییرات پایداری که در رفتار فرد صورت گرفته و این تغییرات در قالب تجربه و عمل به وقوع پیوسته است.

• ایجادد تغییرات مطلوب و مستمر در رفتار فرد است که از راه تاثیر و ارتباط متقابل با محیط (تجربه) در فرد ایجاد می شود.

تفاوت تدریس و یادگیری:

• تدریس کنش متقابل معلم و فراگیر است و یادگیری تغییراتی است که در نتیجه این کنش تعامل حاصل می شود.
• یادگیری در هرجا و هر زمان ممکن است روی دهد ولی تدریس در کلاس و با حضور معلم روی می دهد.
• هر تدریسی منجر به یادگیری نمی شود. آیا آنچه معلم تدریس می کند توسط فراگیر بکار بسته می شود؟
• نظریه های بادگیری به مطالعه و شرایطی که منجر به تغییر می شود می پردازند در حالی که نظریه های تدریس بیشتر به معلم و شرایط کلاس می پردازند و معلمان به جهتی هدایت میکنند که شرایط تغییر رفتار ایجاد می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.