مدیریت کیفیت آب با فرمت پاورپوینت

مدیریت کیفیت آب با فرمت پاورپوینت
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
7,000 تومان

کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت مدیریت کیفیت آب با فرمت pptx در حجم ۳۱ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مدیریت کیفیت آب،بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

محتوای اسلاید ۷

کیفیت آب

مقدمه

دسترسی به یک منبع آب از دیدگاه کمی و کیفی برای حیات انسان ضروری است . بطوریکه حتی انسانهای نخستین نیز به اهمیت آب از نقطه نظر کمی واقف بوده اند. به همین دلیل تمدن های قدیم در سرزمینهای مجاور منابع آب که قادر به رفع نیازهای کشاورزی، حمل و نقل و تأمین آب آشامیدنی بودند، گسترش پیدا کرد.

محتوای اسلاید ۱۶

حدود ۳ درصد از کل آب های کره زمین ، آب شیرین است. که از این میزان، حدود ۱۴/۲ درصد آن بصورت یخ های قطبی (۷۰ درصد از کل آب شیرین جهان) می باشد.حدود ۶۲/۰ درصد از کل آب کره زمین، بصورت آب شیرین قابل استفاده در رودخانه ها، دریاچه ها و سفره های آب زیرزمینی است.

محتوای اسلاید ۲۳

منابع آب

بطور کلی منابع آب از دیدگاه کلی به منابع آب سطحی و زیر زمینی تقسیم می شوند. دربعضی از منابع علمی آبهای جوی را نیز به عنوان یک منبع آب مطرح می کنند.

آبهای سطحی

آبهای سطحی از رودخانه ها یا دریاچه ها تأمین می شوند و منبع اصلی آب مصرفی جوامع هستند. زیرا آب مصرفی بیشتر شهرهای بزرگ از این منابع تامین می شود. آبهای سطحی از دو منبع نزولات جوی و تراوش آبهای زیرزمینی  بصورت چشمه تأمین می شوند.

محتوای اسلاید ۲۵

آبهای زیرزمینی

نفوذ آبهای سطحی از فضاها و شکافهای بین ذرات خاک و صخره ها و تجمع در زیر سطح زمین آبهای زیر زمینی را تشکیل می دهد. نصف منابع آب زیر زمینی در فاصله تقریباً ۸۰۰ متری سطح زمین قرار گرفته و بقیه آن در طبقات آبده عمیق وجود دارد. یک طبقه آبده معمولاً یک لایه زیر زمینی سنگ ریزه، شن، سنگی شنی، صخره خرد شده یا آهکی است که سطح زیرین آنرا یک لایه غیر قابل نفوذ مانند رس یا گرانیت تشکیل می دهد

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید