مسئول سفارشات ویرایش جدید سال دهم

مسئول سفارشات ویرایش جدید سال دهم
نوع فایل
ppsx
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

مسئول سفارشات ویرایش جدید سال دهم

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت غیر قابل ویرایش مسئول سفارشات ویرایش جدید سال دهم شاخه کاردانش می باشد که در حجم ۲۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست فصول مسئول سفارشات ویرایش جدید سال ده :

فصل اول: مفاهیم پایه

فصل دوم: آشنایی با فرم های مورد نیاز انبار

فصل سوم: آشنایی با موجودی های انبار و روشهای کنترل آن

فصل چهارم: درخواست خرید کالا پس از کنترل موجودی

فصل پنجم: مدیریت خرید

فصل ششم: آشنایی با امضا و مهر

فصل هفتم: اصول چیدمان کاال ها در انبار و کدگذاری کالاهای انبار

فصل هشتم: مفاهیم استاندارد

بخشی از متن:

مقدمه:

در موسسات اقتصادی موجودی مواد و کالا بخش مهمی از دارایی را تشکیل میدهند، لذا مقدار موجودی مواد و کاال و روش نگهداری آن در این موسسات از اهمیت ویژهای برخوردار است و تاثیر بسزایی در تعیین مالی و نتایج عملیات خواهد داشت.
یکی از مهمترین مسئولیت های مدیریت موسسات تولیدی و بازرگانی، برنامه ریزی و اعمال کنترل صحیح نسبت به تهیه و نگهداری مواد و کاال میباشد. این مهم نیاز به وجود یک سیستم دقیق در امور تدارکات و انبارداری و امور مربوط به نگهداری و کنترل این موجودیها دارد.
هدف از ایجاد سیستم انبارداری چه در سازمان های دولتی و چه در بخش خصوصی، تامین و نگهداری کاالهای مورد نیازسازمان است. به عبارتی می توان گفت انبارداری به کلیه فعالیت های مربوط به تهیه و نگهداری و سپس تحویل مواد و اقالم مورد نیاز سازمان در زمان مناسب اطلاق می شود.

انبار چیست؟

انبار ساختمان یا محوطهای تجاری است که با بهره برداری از یک سیستم صحیح طبقه بندی و تنظیم، برای نگهداری یک یا چند نوع کالای بازرگانی، صنعتی، مواد اولیه و یا فرآورده های مختلف، استفاده میگردد. علاوه بر آن انبارها به عنوان محلی برای نگهداری قطعات یدکی، ابزارآلات، تجهیزات و همچنین کالاهای اسقاطی تعریف میشود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.