پاورپـوینت بررسی وضعیت واحدهای مسکونی در کشور

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,000 تومان٪40 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپـوینت بررسی وضعیت واحدهای مسکونی در کشور بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ با رویکرد محاسبه مسکن مورد نیاز استان های کشور می باشد که با فرمت ppt در ۳۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپـوینت بررسی وضعیت واحدهای مسکونی در کشور:

محتوای اسلاید ۴

پیامدهای شهرنشینی، حاشیه‌نشینی، افزایش نابرابریهای اقتصادی – اجتماعی، بیکاری و مهاجرت، کاهش درآمد سرانه و کیفیت زندگی در مناطق روستایی است. برای تحقق توسعه پایدار در کشور توجه به توسعه روستایی و سطح کیفیت زندگی در روستاها ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

با توجه به فرصت‌هایی که شهرنشینی می‌تواند به وجود بیاورد از ظرفیت‌های شهرنشینی در راستای دستیابی به توسعه پایدار باید بهره برد. با گام نهادن در راستای توسعه پایدار و اتخاذ سیاست‌گذاری‌های مناسب در مدیریت شهرها و سکونتگا‌ههای انسانی، برای پایان دادن به فقر و گرسنگی در همه اشکال آن، کاهش نابرابری، رشد اقتصادی پایدار، ارتقا رفاه و سلامتی، حفاظت از محیط‌زیست و قابلیت‌های سرزمینی، اقدام مناسب برای تغییرات آب و هوا، استفاده پایدار از اکوسیستم‌های زمینی و مدیریت پایدار جنگل‌ها باید برنامه ریزی های مناسب انجام گیرد.
مسکن یکی از نیازهای اصلی انسان، از ابعاد اقتصادی، اجتماعی، کالبدی و روانشناختی برخوردار است، افزایش جمعیت در نقاط شهری توجه به مسکن از جنبه‌های کیفی و کمی را ضروری ساخته است.

محتوای اسلاید ۷

  • اولین سرشماری رسمی در کشور در سال ۱۳۳۵ انجام گرفته و براساس قانون بعد از آن هر ده سال یکبار (جز در ۲مواردی) انجام گرفته است.
  • باتوجه به نتایج سرشمار سال ۱۳۵۵، افزایش کل جمعیت در سال ۱۳۵۵، نسبت به سال ۱۳۴۵، ۳۰/۷۱ درصد بوده است.
  • افزایش نسبی جمعیت در سال ۱۳۵۵ در نقاط شهری نسبت به سال ۱۳۴۵، ۶۱/۸۵ درصد بوده که این افزایش بیشتر ناشی از مهاجرت از نقاط روستایی به نقاط شهری بوده است.
  • متوسط نرخ رشد جمعیت در کل کشور در دوره ۵۵-۴۵، ۲/۷۱ و در نقاط شهری ۴/۹۳ درصد بوده است.
  • در دوره چهل ساله مورد بررسی بیشترین میزان متوسط نرخ رشد جمعیت در کشور در دوره ۶۵-۵۵ بوده ، بطوری که متوسط نرخ رشد در کل کشور ۳/۹۱و در نقاط شهری ۵/۴۱درصد بوده است. (جدول ۱).

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.