پاورپوینت آژانس هواپیمایی الی گشت

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 12,000 تومان٪40 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود جامع ترین تحقیق پاورپوینت آژانس هواپیمایی الی گشت می باشد که با فرمت ppt در ۲۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت آژانس هواپیمایی الی گشت :

محتوای اسلاید ۹

اهداف الی گشت

در راستای ارتقاء سطح کیفی خدمات گردشگری در سطح کشور، شرکت الی گشت با هدف توزیع سریع خدمات جهانگردی همراه با بالاترین کیفیت و با ارائه سرویس های آنلاین منحصر به فرد به آژانس های مسافرتی به سرعت توانسته با تحت پوشش قرار دادن اکثر آژانسهای مسافرتی و جهانگردی، به عنوان بزرگترین مجموعه در این صنعت معرفی شود. در حال حاضر بیش از ۶۰۰ آژانس در تهران و ۱۰۰۰ آژانس در شهرستان ها از اعضای فعال این مجموعه می باشند و به صورت آنلاین از خدمات گسترده آن استفاده می نمایند.

محتوای اسلاید ۱۴

گواهینامه ها

سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 – ۲۰۰۸

یکی از گواهینامه های بین المللی اخذ شده شرکت الی گشت گواهینامه ISO 9001-2008 می باشد که هدف ایجاد الگویی بین المللی برای پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در جهت ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات و بهبود مستمر آن با هدف افزایش رضایت مشتریان و همچنین افزایش توان رقابتی الی گشت و ایجاد اعتماد در بین مشتریان و النهایه نظامند کردن کلیه فرآیند های شرکت و حرکت تمام پرسنل الی گشت در چارچوب قوانین تدوین شده می باشد.

محتوای اسلاید ۱۹

Pacific Asia Travel Association

پاتا یکی از انجمن های سفر در زمینه صنعت توریسم می باشد که در اولین کنفرانس آسیا – اقیانوسیه در سال ۱۹۵۲ تشکیل گردیده است که هدف از تشکیل این انجمن توسعه سفر و گردشگری در صنعت توریسم کشورهای عضو این انجمن می باشد که شرکت Iran Sky Group به عنوان اولین شرکت ایرانی عضو این انجمن گردیده است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.