پاورپـوینت درس خدمات رستوران ۱

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
133mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

کاربران گرامی،محصول مورد نظر دانلود باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپـوینت درس خدمات رستوران ۱ موضوع ارائه : غذاها، مکمل‌ها و کاورهای آنها می باشد که با فرمت ppt در ۷۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپـوینت درس خدمات رستوران ۱:

محتوای اسلاید ۶

اردور و دیگر اشتهاآورها

اساس اردور، تعدادی سالاد، ماهی و انواع گوشت است. این اقلام را روی بشقاب ماهی خنک میکشند و همراه با کاور کارد و چنگال ماهی سرو میکنند. امروزه کاور غذا بیشتر به نوع و چگونگی ارائه آن بستگی دارد. امروزه غذا را می‌توان به صورت گروه‌های انتخاب شده به مشتری ارائه کرد. که می‌توان آن را از روی سینی یا ترولی یا از گردون انتخاب کند.

محتوای اسلاید ۱۶

Globe Artichokes آرتیشیو کامل

این نوع از سبزی‌ها به صورت درسته سرو میشوند. قسمت قابل خوراک آرتیشیو همان قسمت پایین برگ‌هاستکه معمولا با سس هلندی(اگر گرم باشد) و با سس ونیگرت(اگر سرد باشد) سرو می‌شود. برگ‌ها با دست خورده می‌شود. وسط یا قلب آرتیشیو با کارد کناری و چنگال دسرخوری صرف می‌شود.

محتوای اسلاید ۶۴

روش‌های تهیه قهوه

۱.روش دم کشیدن بی‌هوا یا تقطیری: از این روش بیشتر در رستوران‌ها استفاده می‌شود. مزیت استفاده از این روش آن است که قهوه همیشه تازه است و می‌توان آن را در هر بار به مقدار کم تهیه کرد.

محتوای اسلاید ۶۹

۶.آیس کافی: این نوع قهوه از قهوه تلخ سیاه، که به طور معمول دم کشیده شده است تهیه می‌شود. پس از آماده کردن قهوه مایع، آن را از صافی رد میکنند و تا زمان مصرف، آن را در جای خنک نگه می‌دارند. این قهوه را میتوان به طور مساوی با شیر مخلوط کرد. برای غلیظ شدن می‌توان از خامه استفاده کرد. این قهوه در لیوان‌ بلند همراه با یخ و نی سرو میشود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.