پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ مسعود نیکوکار

پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ مسعود نیکوکار
نوع فایل
ppt
حجم فایل
30mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ مسعود نیکوکار

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت درس آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ منبع : آمار و کاربرد آن در مدیریت (۲) تالیف مسعود نیکوکار، جمشید صالحی‌ صدقیانی‌، ایرج ابراهیمی ویرایش جدید می باشد که در قالب ppt در ۱۵ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت ۲ مسعود نیکوکار

فهرست و عناوین:

فرض های آماری

مجموعه مسائل ۱.۲.۲

خطاهای نوع  I و خطای نوع I I

مجموعه مسائل ۲.۲.۲

۳.۲.۲ آزمون فرض بر اساس نمونه بزرگ

برای انجام یک آزمون فرض مراحل زیر را انجام می دهیم:

مجموعه مسائل ۳.۲.۲

بخشی از متن پاورپوینت:

۱.۲.۲ فرض های آماری :

یک فرض آماری حکم یا حدسی در باره توزیع جامعه یا پارامترهای جامعه می باشد. اگر فرض آماری ، توزیع را کاملا مشخص کند، آن را فرض ساده و در غیر این صورت آن را فرض مرکب می نامیم.

برای بررسی درست یا نادرست بودن یک فرض ، به نمونه گیری از جامعه می پردازیم و بر اساس نتایج به دست آمده از نمونه  ، تشخیص درست یا نادرست بودن فرض مورد بررسی قرار میگیرد. این عمل را آزمون فرض می نامیم.

به طور کلی چنانچه ادعایی متضمن شرط عدم تغییر و یا به صورت =و ≥و≤  بیان شود ( شامل تساوی بشود ) را فرض صفر می نامیم و آن را با H_0 نشان می  دهیم. این فرض آماری برای رد شدن تنظیم می شود. فرض آماری که در مقابل فرض صفر قرار میگیرد را فرض مقابل نامیده و آن را با H_1 نشان میدهیم. پس برای آزمون فرض آماری، ابتدا باید آماره ای  مناسب که به آماره آزمون معروف است انتخاب کنیم و سپس فضای نمونه را به دو ناحیه افراز کنیم یک ناحیه قبول  H_0 و یک ناحیه رد  H_1  …

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.