پاورپوینت اخلاق و مسئولیت اجتماعی در حسابداری

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی ،محتوای این فایل دانلود باکیفیت ترین پاورپوینت اخلاق و مسئولیت اجتماعی در حسابداری می باشد که با فرمت ppt در ۲۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

محتوای اسلاید ۲۱

مسئولیت پذیری اجتمـاعی رابطـه معکـوس و معنـاداری بـا هزینـه حقوق صاحبان سهام دارد. بنابراین مدیران با افزایش افـشاگری در زمینه عملکرد اجتماعی، باعث کاهش در نـرخ بـازده مـورد انتظـار سرمایه گذاران (هزینه حقوق صاحبان سهام) می شوند و هزینه های تامین مالی کمتری برای شرکت به ارمغان مـی آورنـد. بـه عبـارت دیگــر، اطلاعــات مــسئولیت پــذیری اجتمــاعی شــرکت بــرای ســرمایه گــذاران دارای محتــوای اطلاعــاتی دارد.

یکی از مباحـث هـای موجـود در قلمـرو اخـلاق حرفـه ای، مـسئولیت اجتماعی است که می تواند به صورت اقتـصادی، قـانونی، اخلاقـی یـا دینی مجسم گردد. این امر، تعهد سازمانها برای به حداکثر رسـاندن منافع و به حداقل رساندن هزینه های اجتماعی را نشان میدهد. لذا بـین اخـلاق حرفـهای و مـسئولیت اجتمـاعی در سـازمان رابطـه تنگاتنگ و متقابلی وجود دارد، زیرا نقـش اصـلی در سـطح تنگاتنگ و متقابلی وجود دارد، زیرا نقـش اصـلی در سـطح افشای اطلاعات مسئولیت پـذیری اجتمـاعی شـرکتهـا را توجـه بـه ذینفعان ایفا میکند بحث توجه به ذی نفعان نیز ماهیت اخلاقی دارد. از این موضوع در تئوریهای مسئولیت اجتماعی نیـز بحـث شده است. این رویکرد اخلاقی بدین صورت قابل تبیین است که ذینفعان ، در رابطه با فعالیتهای سازمان ذی حق هستند و مدیران نیز باید در راستای حداکثر کردن ثروت سهامداران گام بردارند.

فهرست پاورپوینت اخلاق و مسئولیت اجتماعی در حسابداری:

اخلاق در حرفه

ضرورت اخلاق حرفه ای

کاربردی نمودن اخلاق در موفقیت سازمانی

دلایــل بــروز رفتــار غیراخلاقــی

راه های موثر  پایبندی و ارتقای حسابرسان به آیین رفتار حرفه ای

منابع

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.