پاورپوینت نقد و بررسی انقراض ششم

پاورپوینت نقد و بررسی انقراض ششم
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل تحقیق پاورپوینت با عنوان نقد و بررسی انقراض ششم در ۲۹ اسلاید می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.

فهرست:

انقراض ششم

انقراض جمعی

نابودی زیستی

«انقراض ششم: یک تاریخ غیرطبیعی»

فعالیت های انسانی

انقراض هولوسن

محبوب ترین نظریه

از نظر اکولوژیکی ، بشریت به عنوان یک “ابرقدرت جهانی”

آیا ششمین انقراض جمعی زمین را می‌توان متوقف کرد؟

کلام آخر

فیلم راجب انقراض ششم

نتیجه گیری

منابع

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ، بخشی از متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .

پنج تاریخ انقراض جمعی گذشته در طول تاریخ زمین وجود داشته است. ما وارد یک انقراض دسته جمعی شده ایم. ششمین انقراض دسته جمعی (که به آن انقراض آنتروپوسن نیز گفته می شود) یک رویداد جاری در جریان است که در آن تعداد زیادی از گونه های زنده با خطر انقراض تهدید می شوند یا به دلیل فعالیت های مخرب محیطی انسان ها منقرض می شوند.

بنابر نتایج پژوهش تازه‌ای که در ژورنال «یافته‌های آکادمی علوم ملی ایالات متحده» (یا به اختصار PNAS) منتشر شده، بشر اکنون در حال پیمودن مسیریست که به انقراض ششم گونه‌های جانوری در کره زمین منجر خواهد شد و محققان این اتفاق را جدی‌ترین تهدید زیست‌ محیطی برای ماندگاری تمدن انسانی تلقی می‌کنند.

  • انقراض جمعی عبارتی است که برای اشاره به وضعیتی به کار می‌رود که انقراض با افزایش چشمگیر همراه شده یا زمین دارد در یک برهه زمانی کوتاه‌مدت از نظر زمین‌شناسی، بیشتر از سه چهارم از گونه‌های جانوری خود را از دست می‌دهد. تا به اینجای کار، در تمام تاریخ کره زمین شاهد وقوع پنج انقراض جمعی مختلف بوده‌ایم. انقراض ششم که همین حالا در جریان است، تحت عنوان انقراض دوران آنتروپوسن شناخته می‌شود.
  • ۵ انقراض جمعی قبلی که طی ۴۵۰ میلیون سال اخیر در کره زمین رخ داده‌اند، به نابودی ۷۰ الی ۹۵ درصد از گونه‌های گیاهی، حیوانی و میکرو ارگانیسم‌هایی که پیشتر وجود خارجی داشتند منجر‌ شده‌اند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.