پاورپوینت با موضوع پیمانکار

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
4mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,900 تومان٪26 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر پاورپوینت ارائه ی درس : مدیریت و تشکیلات کارگاهی با موضوع: پیمانکار می باشد که با فرمت ppt در ۲۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت با موضوع پیمانکار:

تعریف پیمانکار

žبرابر ماده ۷ قانون شرایط عمومی پیمان باید گفت که پیمانکار شخص حقوقی یا حقیقی است که سوی دیگر امضاء کننده ی پیمان است و اجرای موضوع پیمان را براساس اسناد و مدارک پیمان بر عهده گرفته است. نمایندگان و جانشینهای قانونی پیمانـکار در حکم پیمانکار می باشند.

پیمانکار کیست؟

žیکی از مهم ترین عوامل اجرا، پیمانکار پروژه است. توجه به این نکته بسیار اهمیت دارد که بدون شناخت عوامل اجرا و وظایف و تعهدات هریک، مدیریت پروژه و کارگاه بسیار مشکل خواهد بود. به طور خلاصه پیمانکار موظف است عملیات موضوع قرارداد با کارفرما را طبق اسناد و مدارک و نقشه های مصوب و با تایید کارفرما در قبال مبلغی که در قرارداد توافق کرده، به بهترین وجه ممکن به انجام برساند.این تعریف به چهار مورد مهم عملیات موضوع قرارداد، کارفرما و وظایف او، اسناد و مدارک و نقشه ها و در نهایت مبلغ قرارداد اشاره دارد. به تمامی این موضوعات در مطالب مختلف بخش های روند اجرا و روند طراحی به تفصیل پرداخته خواهد شد.

žپیمانکار در قبال کارفرما تاییدات و تعهداتی به شرح زیر دارد:

تاییدات پیمانکار:

پیمانکار موارد زیر را تایید می کند:

اسناد و مدارک موضوع پیمان را مطالعه نموده و از مفاد آن کاملا آگاه است.نسبت به تامین نیروی انسانی مورد نیاز در محل یا از نقاط دیگر، اطمینان یافته است.نسبت به تدارک مصالح، تجهیزات، ماشین آلات و ابزار اجرای کار در محل یا نقاط دیگر، اطمینان یافته است.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.