پاورپوینت تاریخچه هندبال ایران و جهان

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
15,000 تومان 10,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل دانلود پاورپوینت مربوط به درس تاریخ تربیت بدنی با موضوع : تاریخچه هندبال ایران و جهان می باشد که با فرمت ppt در ۱۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تاریخچه هندبال ایران و جهان:

هندبال

در ورزش هندبال بازیکنان برای کسب امتیاز باید توپ را درون دروازه حریف جای دهند،دراین ورزش از دست برای پاس و شوت کردن استفاده می شود در هندبال تیمی برنده است که تعداد گل بیشتری بزند این بازی در سال ۱۹۲۰ میلادی ابداع گردید مدت استاندارد بازی هندبال دونیمه ۳۰ دقیقه ای است.

هندبال داخل سالن هندبال روی چمن هندبال ساحلی شنبال هندبال چکی هندبال امریکایی و هندبال گیلیک اقسام مختلف هندبال هستندبه هندبالی که به صورت امروزی و داخل سالن انجام میشود هندبال تیمی هندبال المپیکی و هند بال اروپایی نیز می گویند هندبال روی چمن و هندبال چکی از انواع‌ خارج‌ سالنی‌ هستند که در گذشته بیشتر مرسوم بوده نوع دیگر هندبال که در ساحل انجام میشود .هندبال ساحلی یا شنبال sand ball است شکل روش هندبال گیلیک و هندبال امریکایی کاملا باهندبال مرسوم و انچه در المپیک برگزار میگردد متفاوت است ورزش هندبال یک ورزش سریع است که دارایه برخورد های بدنی فراوان است.

دوره های زمانی هندبال

در بازی استاندارد برای افراد بالای ۱۶ سال در دو نیمه ۳۰ دقیقه ای و یک زمان استراحت ۱۰ دقیقه ای میان دو نیمه برگزار می شود.برای افراد ۱۲ تا ۱۶ سال‌ در دو نیمه ۲۵ دقیقه ای و یک زمان استراحت ۱۰ دقیقه ای میان دو نیمه برگزار میشود.برای افراد ۸تا۱۲سال در دو نیمه ۲۰ دقیقه ای‌ و یک زمان استراحت ۱۰ دقیقه ای بین دو نیمه بر گزار میشود و تیمی برنده است به بیشترین گل را به تیم حریف بزند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.