پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان راهنمایی

پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان راهنمایی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
54mb
نویسنده
دسته بندی
6,700 تومان

پاورپوینت تحلیل فضای شهری خیابان راهنمایی در ۳۹ اسلاید قابل ویرایش

بخشی از متن پاورپوینت :

خراسان رضوی:

استان خراسان رضوی یک قسمت از استان خراسان بوده است . استان خراسان تا پیش از این بزرگترین استان کشور بود که حدود یک پنجم از مساحت ایران را به خود اختصاص داده بود اما در سالهای اخیر به سه استان شمالی ، رضوی و جنوبی تقسیم شده است . پس از تقسیم استان خراسان ، استان خراسان رضوی با مساحت حدود ۱۲۵۰۰۰ کیومتر مربع یکی از بزرگترین استانهای کشور می باشد . این استان به لحاظ جغرافیایی در منتهی الیه
شمال شرقی کشور واقع شده است و یکی از استانهای مرزی کشور می باشد استان خراسان رضوی از سمت غرب به استانهای شمالی ، سمنان و یزد ، از سمت جنوب به استان خراسان جنوبی محدود است و از سمت شرق و شمال به ترتیب با کشورهای افغانستان و ترکمنستان هم مرز می باشد .

مشهد

از شهرهای در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دومین شهر پرجمعیت ایران است. وجود آرامگاه امام رضا (ع) ، هشتمین امام مذهب شیعه، در این شهر، سالانه بیش از ۱۳ میلیون زائر را به این شهر می‌‌کشاند.

شهر مشهد مرکز شهرستانی به همین نام و مرکز پهناورترین استان، یعنی خراسان است که دارای ۳۱۳۳۳۷ کیلومتر مربع مساحت می باشد و در ۳۶ درجه و ۱۷ دقیقه عرض شمالی و ۵۹ درجه و ۳۶ دقیقه و ۴۵ ثانیه طول شرقی قرار دارد.

وسعت شهرستان مشهد ۱۷۳۵۸ کیلومتر مربع است و ارتفاع آن از سطح دریا حدود ۹۷۰ متر و فاصله زمینی آن با تهران ۹۳۴ کیلومتر است،. شهرستان مشهد محدود است از شمال به جمهوری ترکمنستان و از شمال غربی به درگز و چناران و از غرب و جنوب به شهرستانهای نیشابور و فریمان و از شرق و جنوب شرقی با سرخس و تربت‏جام هم مرز است.

فهرست و عناوین:

معرفی استان

معرفی شهر

معرفی منطقه

شناخت منطقه

بدنه ها

برداشت بدنه ها

خط آسمان

جنس

حرکت خطوط

الحاقات

رنگ

تشکیل جدول swot

کاربری ها

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.