پاورپوینت تدوین سند استراتژیک فناوری اطلاعات در مدارس آموزش و پروش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
55,000 تومان 40,000 تومان٪27 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این پست پاورپوینت تدوین سند استراتژیک فناوری اطلاعات در مدارس آموزش و پروش می باشد که با فرمت ppt در ۶۲ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت تدوین سند استراتژیک فناوری اطلاعات در مدارس آموزش و پروش:

چکیده

هدف از این مطالعه، بررسی وضعیت شاخص های کلیدی آموزش و پرورش، از طریق ارزیابی محیط خارجی و داخلی به منظور پیشنهاد استراتژی های مناسب است. در این پژوهش از ابزار مورد استفاده دریخش کیفی پژوهش، مصاحبه با حوزه فناوری یکی از استان ها ی کشور جهت بدست اوردن اطلاعاتی از اهداف و برنامه ها و نرم افزارها برای تحلیل اطلاعات از آمار توصیفی و ماتریس ارزیابی عوامل داخلی، ماتریس ارزیابی عوامل خارجی ،کارت امتیاز متوازن و پورتفولیو و طراحی نمودارها از نرم افزار ونسیم استفاده شده است.

در این سند شعار ما “توسعه ی شبکه ملی آموزش دیجیتال و هوشمند در مدارس با اولویت کاهش شکاف دیجیتالی بین مناطق آموزشی و ایجاد سازوکار مناسب برای بهره برداری بهینه و هوشمندانه توسط مربیان و دانش آموزان در چارچوب معیار اسلامی، راهی به سوی مدرسه فردای ایران” میباشد.

مقدمه

نهاد آموزش و پرورش به عنوان موثرترین دستگاه آموزشی و تربیتی کشور در تحقق اهداف و زیر ساخت های امور فرهنگی، علمی و فناوری مورد نیاز در افق چشم انداز، خود نیازمند تحول و دگرگونی و اصلاح در جهت کسب توانمندی های لازم برای ایفاء مأموریت های محوله است. امروزه مهم ترین دغدغه ی نظام آموزشی و پرورشی یک کشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایه های فکری در جامعه اطلاعاتی و دانایی محور می باشد. برای آنکه همه ی گروه های اجتماعی قادر باشند بطور مؤثر درچنین جامعه ای مشارکت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشارکت فعال و سازنده ی اجتماعی را بیاموزند. تحقق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و کارکرد آموزش و پرورش و مدارس می باشد از جمله فرصت ها و امکانات در پیش رو برای سرعت بخشی و شتاب دهی در جهت بازسازی نظام آموزش و پرورش و تحول در فرآیند یاددهی- یادگیری، استفاده و بهره گیری از پدیده فناوری اطلاعات و ارتباطات است که باید به عنوان یکی از مهم ترین راهبردهای دست اندرکاران آموزش و پرورش کشور باشد.

فصل اول:اهداف استراتژیک

فصل دوم: تحلیل استراتژیک

فصل سوم: رسیدن به آموزش و پرورش نوین

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.