پاورپوینت تربیت شنوایی در ۱۱۶ اسلاید قابل ویرایش

پاورپوینت تربیت شنوایی در ۱۱۶ اسلاید قابل ویرایش
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

کاربران گرامی ،محتوای این فایل پاورپوینت تربیت شنوایی Auditory Training با فرمت ppt در ۱۱۶ اسلاید قابل ویرایش می باشد که پس از پرداخت آنلاین،می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت :

تاریخچه تربیت شنوایی

از قرن اول میلادی پزشکان رومی از تربیت شنوایی استفاده می کردند.در قرن ششم دریافتند که با فریاد زدن در گوش افراد کم شنوا رفتار انها نسبت به وجود صدا تغییر می کند.
در قرن هجدهم اولین تلاشهای سیستماتیک علمی تربیت شنوایی در فرانسه اغاز شد.itard دریافت تکرار منظم صداهای بلندسبب افزایش درک گفتار انها می شود.او ازوسایلی مثل طبل و سوت و الات موسیقی استفاده می کرد.در همان زمان carlo از نظریه شیپور گوشی دفاع کرد.
گلدشتاین با تاسیس موسسه اموزش ناشنوایان در امریکا اموزش گفتار در سطح ملی راتوسعه داد.او باور داشت که کودکان کم شنوا می توانند یاد بگیرند که گوش کنند و حرف بزنند.

تعریف تربیت شنوایی

مجموعه آموزشهایی که فرد دچار آسیب شنوایی را قادر به استفاده از حداکثر باقیمانده شنوایی میکند.تربیت شنوایی سبب حساس تر شنیدن میشود.تربیت شنوایی چیزی جزاموزش خوب شنیدن و خوب درک کردن نیست.ولی تنوع افراد تحت پوشش سبب ارایه تعاریف مختلف می شود.ایجاد شرایط ارتباطی خاص تا کودک به درک شنیداری گفتار دست یابد.این توانایی در افراد شنوا  بدون مداخله دیگران کسب می کنند.

ضرورت انجام تربیت شنوایی

پیشگیری از اثرات گفتاری ، زبانی ، عاطفی ،روانی ، اجتماعی با توجه به اینکه مسیراصلی شنیدن و درک گفتار دستگاه شنوایی است.عوامل موثربر عوارض:زمان شروع کم شنوایی-شکل ادیوگرام و ثبات ان -میزان کم شنوایی-زمان شروع استفاده از سمعک – نوع اموزش – وضعیت سلامتی به ویژه وضعیت بینایی و عوامل عاطفی و هوش-نوع برخورد خانواده و میزان پذیرش اطرافیان

فهرست :

تعریف تربیت شنوایی

ضرورت انجام تربیت شنوایی

اهداف تربیت شنوایی

فواید تربیت شنوایی در کودکان

عوامل موثر در تعیین هدف

اصول طراحی تربیت شنوایی

Auditory Skill

Stimulus Unit

Activity Kind

روشهای تربیت شنوایی

هدیه محصول:

پاورپوینت توانبخشی افراد کاشت حلزون در ۲۳ اسلاید

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید