پاورپوینت تولید اسکلت فلزی

پاورپوینت تولید اسکلت فلزی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

پاورپوینت تولید اسکلت فلزی

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت تولید اسکلت فلزی ویرایش سال ۹۹ می باشد که در قالب ppt در ۱۴ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست و عناوین پاورپوینت :

توجیه اقتصادی سازه های فولادی

فرایند تولید انواع اسکلت های فلزی و سوله

۱) برشکاری اولیه

۲) قطعه زنی

۳) تسمه زنی

۴) برشکاری

۵) سوراخکاری

۶) رنگ آمیزی

بخشی از متن :

استفاده از فلز در مصالح سازهای به ساخت یک پل قوسی در انگلستان به دهانۀ ۳۰ متر با استفاده از اعضای چدنی بین سالهای ۱۷۷۷ تا ۱۷۷۹ بر می گردد. بین سالهای ۱۷۸۰ تا ۱۸۲۰میلادی پلهای چدنی متعددی به همین شیوه ساخته شد. تیر اصلی این پلها، خرپای قوسی با اعضایی از جنس چدن بود. در حدود سال ۱۸۴۰ به تدریج آهن کم کربن (چکش خوار فلزی) که کربن آن در حدود ۰.۰۱ تا ۰.۰۳ می باشد. به عنوان جایگزین چدن معمولی در امر ساختمان سازی استفاده گردید.

در سال ۱۸۹۰ به تدریج فولاد جایگزین آهن کم کربن در امر ساختمان سازی شد. در حال حاضر فولاد از عمده ترین مصالح ساختمانی می باشد. البته از فولاد در جاهای دیگری مثل انواع پلهای فلزی ، برجهای فلزی ، دکلها، چارچوبهای فلزی و درب و پنجره و… استفاده می شود. لذا به دلیل پراکندگی محصولات در این پروژه، محصولی که عمده ترین مصرف را دارد(اسکلت فلزی ) مورد بررسی قرار می گیرد.
می توان از مزایای کلی تولید اسکلت فلزی از مقاومت و دوام زیاد، خواص یکنواخت ماده، شکلپذیری بسیار بالا، شرایط آسان ساخت و نصب سریع آن، وزن کم، اشغال کمتر فضا و همچنین تخریب کمتر در زمان زلزله (با توجه به زلزله خیز بودن کشور) نسبت به محصولات مشابه نام برد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.