پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی

پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه درس طراحی و تولید صنعتی با موضوع پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی ویرایش سال ۹۹ می باشد که در قالب ppt در ۱۸ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست و عناوین پاورپوینت سیستم بتنی قالب تونلی:

تاریخچه قالب تونلی

آشنایی با انواع سیستمهای قالب تونلی

ویژگی های سازه ای سیستم ساخت

توصیه های طراحی معماری

ویژگی های اجرایی سیستم

ویژگی های اقتصادی سیستم

نقاط ضعف

اثر بر روی محیط زیست

نمونه موردی در ایران

جمع بندی

بخشی از متن :

تاریخچه قالب تونلی

سیستم ساخت سازه بتنی به روش قالب تونلی، از حدود ۴۰ سال پیش مورد استفاده انبوه سازان در جهان بوده است و تاکنون مورد بازنگریهای فنی از سوی سازندگان قالب قرار گرفته، بطوریکه آخرین نوآوری در این با به ثبت رسیده است. AWO1327413با شماره Mesa سیستم در اواخر سال ۲۰۰۷ توسط شرکت ترکیه ای این سیستم یکی از بهترین روشهای ساخت و ساز صنعتی است و از ابتدا در کشورهایی که با مشکل زلزله روبرو بودند مورد توجه قرار گرفت،  همچنین در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا، ترکیه، مالزی و … بویژه جهت احداث ساختمانهای بلند مرتبه استفاده از این روش بسیار متداول می باشد.

روش قالب تونلی، مانند دیگر روش های ساخت صنعتی، در چهار معیار کاهش کاهش هزینه، ارتقاء کیفیت و امنیت کارکنان توجیه پذیر می باشد. زمان با همکاری شرکت سرمایه گذاری مسکن و مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن اطلاعات فنی مربوط به فناوری ساخت قالب تونلی در اختیار مرکز قرار گرفت و با ارزیابی دقیق  فناوری نوین و برتر مورد تایید و معرفی قرار گرفت. سازه ساختمانهای با سیستم تونلی، از دیدگاه عملکرد لرزهای اشکال عمدهای ندارد و تجربه زلزله های گذشته رفتار مناسب این سیستم سازهای را در مقایسه با سیستمهای دیگر ثابت کرده است صورت گرفته توسط آن، سیستم قالب تونلی جزء با سیستم تونلی، از دیدگاه عملکرد لرزهای اشکال عمدهای ندارد و تجربه زلزله های گذشته رفتار مناسب این سیستم سازهای را در مقایسه با سیستمهای دیگر ثابت کرده است…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.