پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام در ۱۸ اسلاید

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
313kb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام می باشد که با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.

دانلود پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام:

بـدهی هـا

بدهی احتمالی

عبارت است از آن دسته از بدهی ها که وقوع یا عدم وقوع آن بستگی به عمل و یا تصمیم گیری در آینده داشته باشد به زبان دیگر تحقق بدهی احتمالی در تاریخ تراز نامه محرز نمی باشد.

باید توجه داشت در مورارد آن دسته از بدهی که احتمال تحقق ( تحمل) آن بیشتر است در حساب های شرکت ذخیره در نظر گرفته می شود

( مثال : ذخیره مطالبات مشکوک الوصول) و اینگونه اقلام به عنوان بدهی احتمالی محسوب نمی گردد و بدهی ها ناشی از ادعای مقامات وزارت دارایی در مورد مالیات عملکرد سالهای قبل از جمله این موراد می باشد .

پاورپوینت حسابرسی بدهی ها و حقوق صاحبان سهام

چگونگی دسترسی به اطلاعات مربوط به بدهی ها احتمالی

معمولاً شرکت اطلاعات مربوط به بدهی احتمالی و تعهدات خود را در یادداشتهای ضمیمه صورت های مالی افشا می کند ولی حسابرس در جریان رسیدگی خود به موارد ذیل توجه خاصی دارد .

۱- پاسخ تاییدیه دریافتی از بانکها را به دقت مطالعه می نماید و موراد مربوط به بدهی احتمالی از قبیل تعهد پرداختی بدهی اشخاص ، تضمین ، ضمانت نامه های صادره ، اعتبار شرکت را یادداشت می نماید و مطمئن می شود که تمامی این موارد به صورت کامل در صورت های مالی افشا شده باشد .

۲- حسابرس از شرکت درخواست می نماید تا برای وکیل یا مشاور حقوقی شرکت فرم درخواست تایید مخصوص ارسال نماید در این فرم از وکیل یا مشاور خواسته شده جزئیات تمامی ادعاهایی که بر علیه یا به نفع شرکت وجود دارد تشریح گردد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.