پاورپوینت درس آسیب شناسی اجتماعی با موضوع همجنسگرایی

پاورپوینت درس آسیب شناسی اجتماعی با موضوع همجنسگرایی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
86kb
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

کاربران گرامی، محتوای این فایل تحقیق پاورپوینت درس آسیب شناسی اجتماعی با موضوع : همجنسگرایی با فرمت ppt در ۱۰ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

این پاورپوینت در ۱۰ اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع طبق موارد زیر ارایه شده است:

محتوای اسلاید ۵

آیا همجنس خواهی نوعی بیماری است و می‌تواند درمان شود?

با قطعیت یافتن شواهد علمی انجمن روانپزشکی آمریکا در سال ۱۹۷۳ همجنس خواهی را از لیست بیماری ها و اختلالات روانی حذف کرد و اظهار داشت که همجنس خواهی به خودی خود به هیچ وجه و نقص ذهنی و روانی نیز و موجب کاهش توانایی های اجتماعی فرد همجنس خواه نیز نمی شود.

محققان بهداشت و سلامت روانی پس از مدت‌ها پژوهش و بررسی علائم داشتن که همجنس خواهی بر خلاف تصور مردم به هیچ وجه مانعی بر سر راه زندگی شاد و سالم و پر بار نیست و جمع کثیری از مردان و زنان همجنس خواه در روابط میان فردی و مناسبات اجتماعی عملکرد خوبی از خود نشان. داده‌اند)میعاد توانا . ۱۳۸۹ ص۷و۸(

محتوای اسلاید ۹

نگرش های جهانی به همجنس خواهی

در برخی از مناطق دنیا امتیاز را حمایت ها و حقوق یکسانی را برای افراد همجنس خواه قائل شده اند از جمله این حقوق می‌توان با قانونی بودن ازدواج همجنس خواهان در این کشورها اشاره کرد.

اما برخی دیگر از کشورها مقرر کردند که همه افراد خودشان را به روابط دگرجنس خواهانه محدود کند یعنی در برخی مناطق دنیا رفتار همجنس خواهان غیر قانونی است به عنوان مثال در برخی از نواحی مسلمان نشین مانند ایران و بخش هایی از نیجریه افرادی که از این دستور سرپیچی کنند با مجازات اعدام روبرو خواهند شد)بیلی ریسنک ص۲و۳(

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.