چند همسری یا پلی گامی با فرمت ppt

چند همسری یا پلی گامی با فرمت ppt
نوع فایل
ppt
حجم فایل
160kb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

کاربران گرامی، محتوای این فایل تحقیق پاورپوینت درس آسیب شناسی اجتماعی با موضوع : چند همسری یا پلی گامی با فرمت ppt در ۱۲ اسلاید قابل ویرایش می باشد. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

این پاورپوینت در ۱۲ اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع طبق موارد زیر ارایه شده است:

محتوای اسلاید ۲

پلی گامی یا چند همسری چیست؟

چندهمسری یا چندکامی :

وضعیتی است که در آن زن یا مرد بیش از یک همسر دارند. چندهمسری شامل دو نوع چندزنی و چندشوهری می‌شود. چندزنی حالتی است که در آن مرد در یک زمان با چند زن ازدواج کند. چندشوهری حالتی است که زن به‌طور هم‌زمان دو شوهر یا بیشتر داشته باشد

نگاه ادیان به چند همسری :

  • چندهمسری در مسیحیت (جز برخی فرقه‌ها مثل مورمون‌ها) مًمنوع است؛ در حالی که در هندوگرایی، یهودیت و اسلام، چندزنی با شرایط خاص جایز شمرده می‌شود.
  • در بیشتر کشورهای توسعه‌یافته زندگی زناشویی فقط به صورت تک‌همسری است و مرد یا زن به‌طور قانونی نمی‌توانند در یک زمان با بیش از یک نفر ازدواج کنند. اما چندهمسری هنوز جایگاه خود را در بسیاری از جوامع و فرهنگ‌ها حفظ کرده‌است.
  • مفهوم دقیق چندهمسری چندان روشن نیست و این به فقدان تعریف دقیق از «همسر» بازمی‌گردد. معمولاً تعریف همسر در چندهمسری به روابطی محدود نمی‌شود که توسط دولت به رسمیت شناخته شده‌اند. اما این که دقیقاً چه نوع رابطه‌ای را می‌توان «همسری» در نظر گرفت به درستی مشخص نیست. در سوسیوبیولوژی و جانورشناسی اصطلاح چندهمسری به هر نوع جفت‌گیری چندگانه اشاره دارد.

محتوای اسلاید ۹

آسیب های چند همسری برای زنان

به طور معمول چند همسری اغلب در مردان رایج است، بنابراین آسیب های مربوط به چند همسری مانند آسیب های خیانت از این زاویه بررسی می شود.

آسیب های رایج شامل موارد زیر می باشد:

چند همسری معمولا موجب از هم پاشیده شدن خانواده ها و طلاق می شود.

آثار روانی چند همسر داشتن شوهر معمولا برای خانمها بسیار شدیدتر است و ممکن است منجر به اختلالات روانی از قبیل افسردگی و اختلالات اضطرابی شود.

چند زنی موجب می شود که زن احساس بی کفایتی و احساسات مرتبط با نادیده گرفته شدن داشته باشد….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.