پاورپوینت درس استراتژی های کسب و کار تجارت الکترونیک

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
30,000 تومان 20,000 تومان٪33 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این پست پاورپوینت درس استراتژی های کسب و کار تجارت الکترونیک عنوان ارائه : سند استراتژی کشور چین می باشد که با فرمت ppt در ۲۶ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

فهرست پاورپوینت درس استراتژی های کسب و کار تجارت الکترونیک :

چین

سیاست های دولت برای حل مشکلات اقتصادی

پیشینه استراتژی تجارت الکترونیک چین

جهت گیری استراتژی تجارت الکترونیک چین

جزئیات استراتژی تجارت الکترونیک چین

ایدئولوژی هدایت کننده

تشویق شرکت ها برای ایفای نقش مهم در توسعه تجارت الکترونیک

تأثیر استراتژی تجارت الکترونیک چین

خلاصه

چین ۲۷۵ دانشگاه و کالج و نزدیک به ۷۰۰ مدرسه عالی حرفه ای در مقطع کارشناسی رشته های تجارت الکترونیک تاسیس کرده است .

تا اکتبر ۲۰۰۶، تعداد دانشجویانی که دانشگاه ها به طور انباشته جذب کرده بودند ۳۰۰۲۱ نفر بود، تعداد دانشجویان کارشناسی به طور متوسط ۵۸۹۱۷۳۷ نفر در سال بود. کالج های راهنمایی سالانه ۲۴۱۳۰ دانشجو، ۳۰۱۶ دانشجو را به طور متوسط جذب کرده بودند .

همچنین کمیته‌های تخصصی تجارت الکترونیک زیادی در چین ایجاد شده‌اند، مانند کمیته تجارت الکترونیک موبایل، کمیته تخصصی تجارت الکترونیک موسسه الکترونیک چین، موسسه تجارت الکترونیک چین.چین موضوع لجستیک مربوط به تجارت الکترونیک را به یک رشته سطح اول ارتقا داده است.

علاوه بر این، دولت فعالانه در حال بررسی ارتقای تجارت الکترونیک به یک رشته سطح اول است. در پیشرفت سریع توسعه تجارت الکترونیک، دولت چین نیز سیاست های زیادی را برای محافظت و هدایت توسعه تجارت الکترونیک اعمال کرده است. به عنوان مثال، در سال ۲۰۰۵، بانک خلق چین دستورالعمل پرداخت الکترونیکی را ایجاد کرد که به طور جامع قوانین، امنیت، اقدامات فنی و مسئولیت ها را در پرداخت الکترونیکی مشخص می کرد.

هنوز مشکلات زیادی دارد ، به عنوان مثال، نسبت خرید آنلاین نسبتاً کم است، نسبت پرداخت های آنلاین نسبتاً کم است، توسعه بین مناطق نامتوازن است، قوانین و مقررات تجارت الکترونیک ناقص است، سیستم امنیتی تجارت الکترونیکی سالم نیست، و همه به وضوح بیشتر نیاز دارند.

در توسعه، پتانسیل مناطق مرکزی و غربی چین را نباید نادیده گرفت. علاوه بر این، خدماتی که شرکت‌های تجارت الکترونیک چینی ارائه می‌دهند، نه تنها پرس‌وجوهای آنلاین ساده و تراکنش‌های آنلاین، بلکه ادغام کانال‌های فروش، برندسازی شرکتی، بازاریابی و سایر جنبه‌ها هستند. از ارزش اینترنت باید بیشتر و عمیق تر استفاده کرد. علاوه بر این، پایانه های تجارت الکترونیک در حال متنوع شدن هستند. علاوه بر خرید آنلاین، خرید تلویزیون و خرید موبایلی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. این روندی است که تجارت اینترنتی با تجارت تلفن همراه ترکیب می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.