پاورپوینت درس اقتصاد بخش عمومی (فصل سوم)

پاورپوینت درس اقتصاد بخش عمومی (فصل سوم)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
12mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت درس اقتصاد بخش عمومی (فصل سوم)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت درس اقتصاد بخش عمومی (فصل سوم مالیات ها) در ۲۶ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل سوم اقتصاد بخش عمومی چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۳

فصل سوم
تأثیر دولت در درآمد ملی
حضور هزینه های دولت در تابع مصرف
مالیات تابعی از تغییرات درآمد
تجزیه تابع مصرف
وقتی هزینه های دولت در تابع مصرف وارد می شود
تعدیل ضریب برای هزینه های دولت
تأمین پس انداز برای سرمایه گذاری جهت نیل به یک رشد هدف

محتوای اسلاید ۲۳

باید توجه داشت که در کشورهای در حال توسعه معمولاً بخش کوچکی از جامعه، عمده درآمد ملی را به خود تخصیص داده و سهم بسیار زیادی از مصرف ملی را انجام می دهند. در کشورهای توسعه یافته نیز توزیع درآمد نابرابر است. مقوله رشد و توسعه برای کشورهای در حال توسعه یک استراتژی اساسی محسوب می شوند. نه در کشورهای توسعه یافته در نتیجه هر دو مسئله رشد و توزیع درآمد از مهم ترین موضوعات و اهداف دولت های کشورهای در حال توسعه می باشند.

محتوای اسلاید ۲۵

بازارهایی که مشمول مالیات می شوند عرضه کننده کالاهای غیر ضروری هستند و معمولاً تقاضا برای این کالاها کشش پذیر است و می توان انتظار داشت که پس از برقراری مالیات و افزایش قیمت مقدار هزینه در این بازارها کاهش یافته و احتمالاً موجب افزایش پس انداز می شود. از هر زاویه که به مالیات بر درآمد و مصرف یا مالیات های مستقیم و غیر مستقیم توجه کنیم باید بپذیریم که هر یک از موارد، استفاده خاصی داشته و یا هر یک از ابزاری برای هدف معینی می باشند. مالیات های مستقیم ما را مؤثرتر به توزیع مناسبی برای کسب درآمد دولت می توانند باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید