پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
9,800 تومان 6,500 تومان٪34 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد می باشد که با فرمت ppt در ۱۷ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس شبکه های کامپیوتری با عنوان لایه ی کاربرد:

شبکه چیست؟

امروز همه ما بدون اینکه بدانیم ، در حال استفاده از شبکه ها هستیم. تلگرام ، اینستاگرام و اینترنت مثال های استفاده روزمره ما از شبکه ها هستند.تکنولوژیهای جدیدی مانند ایترنت اشیا ، گجت های پوشیدنی ، هوش مصنوعی ،تلفن ،دوربین و تلویزیون های اینترنتی که همه روزه اطلاعات آنها در رسانه ها شنیده می شود به طرق مختلف از شبکه و زیر ساخت آن بهره می برند. اما برای تعریف مفهوم شبکه و چرایی آن ، نیاز به بررسی تاریخچه زندگی انسانها داریم. انسان موجودی اجتماعی است و برای ادامه حیات خود ، نیازی جدی به برقراری ارتباط با دیگران  دارد. علاقه انسانها به زندگی در کنار یکدیگر باعث شکل گرفتن شبکه روستاها و شهرها شده است. همچنین بوجود آمدن زبان نتیجه تلاش های انسان های نخستین برای ارتباط با دیگر انسان ها بوده است .

حالا می توانیم بگوییم شبکه چیست و تعریفی بهتر از واژه شبکه ارایه دهیم. شبکه یا همان نتورک Network ، به مجموعه ای گفته میشود که با اهدافی خاص برای دسترسی به توانایی و قابلیت های خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. عنوان شبکه را ممکن است زیاد شنیده باشید. برای مثال . شبکه آبرسانی، شبکه عصبی بدن انسان، شبکه حمل و نقل ریلی و از این دست که همه  از تعریف بالا پیروی می نمایند.
تعریف دیگر از شبکه : به مجموعه ای ۲ یا چند کامپیوتر که بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند و بتوانند منابع خود را در اختیار دیگری قرار دهند شبکه گفته می شود.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.