پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
350KB
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

دانشجویان و کاربران گرامی، محصول مورد نظر تحقیق پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی با موضوع : رابطه فلسفه با تربیت می باشد که با فرمت ppt در ۱۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است.امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس فلسفه تربیت رسمی و عمومی:

هدف :

آشنایی با بنیادهای فلسفی تربیت و درک ارتباط فلسفه با تربیت

درباره ی فلسفه ی تربیت  برداشتهای گوناگونی وجود دارد به طوری که عده ای ازمتخصصان تربیت ترجیح می دهند به جای بحث ازفلسفه ی تربیت از فلسفه های تربیت سخن بگویند.زیرا به موازات تحولاتی که در حیطه زندگی انسان و دنیای دانش و اطلاعات و فناوری رخ می دهد دیدگاه های جدیدی هم در خصوص تربیت انسان پدید می آید که معرفی یک فلسفه جامع و روشن وبا قابلیت تبیین همه مسائل تربیتی را دشوار می کند. به هر حال فلسفه اموزش و پرورش فعالیتی نظری است که درباره ی فرایند تربیت و هدف ها وغایت ها و روش ها ونتایج و دستاورد های آن بحث می کند.

مقدمه:

در این بخش سعی می کنم که شما را با حیطه ی فلسفه ی تربیت آشنا کنم و نظریه های مختلف ابراز شده در مورد ارتباط فلسفه با تربیت را بیان دارم و نشان دهم که چگونه معلم برای اجتناب از تناقض در اندیشه و عمل نیازمند فلسفه ی تربیت است و با استفاده از فلسفه تربیت چگونه می شود ترببیت را در حیطه ی عمل و نظر- هماهنگ و برای شاگرد با معنا ساخت.

رابطه فلسفه با تربیت:

موضوعات و هدف هایی که در فلسفه از آنها یاد کردیم (معرفت شناسی و هستی شناسی و ارزش شناسی) در حوزه های مختلف دانش  مانند : سیاست و علم و تاریخ و تربیت نیز به کار گرفته می شوند. از این جهت می توان از فلسفه ی سیاسی و فلسفه ی علم وفلسفه تاریخ و فلسفه ی تربیت بحث کرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.