پاورپوینت درس فناوری اطلاعات رشته مهندسی پزشکی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
18mb
نویسنده
دسته بندی
12,000 تومان 8,500 تومان٪29 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محصول مورد نظر باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت درس فناوری اطلاعات رشته مهندسی پزشکی ویرایش جدید می باشد که با فرمت ppt در ۱۳۸ اسلاید قابل غیر ویرایش تهیه و تدوین گردیده است .امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس فناوری اطلاعات رشته مهندسی پزشکی

 امروزه فناوری اطلاعات در علوم مختلف جایگاه خود را بیش از هر زمان دیگر نمایان ساخته است .

به گزارش ICTPRESS ، مهندسی درجه ای از دانش بشر است که با فراگیری علوم شاخه ای از آن او می تواند به اجرای آنچه بصورت تئوری و آزمایشگاهی فراگرفته است اقدام کند. در این میان شاخه های بسیاری برای مهندسی وجود دارد و فارغ از مهندسی فناوری اطلاعات و رشته های منتج از آن کاربرد فناوری اطلاعات در مهندسی های گوناگون نیز قابل بحث و بررسی است . یکی از این مهندسی ها مهندسی پزشکی است . مهندسی پزشکی به دنبال ایجاد ارتباط منطقی بین علوم مهندسی و دانش پزشکی است.
در اوایل قرن بیستم و در اوج آن در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ مفهوم جدیدی در پزشکی مطرح شد و بر این اساس، دانشی به عنوان مهندسی پزشکی بنیان‌گذاری شد که حوزه فعالیت آن مطالعه ساختار بدن انسان به صورت سیستماتیک، کشف قوانین فیزیکی و معادلات ریاضی حاکم بر اجزاء سیستم، فهم کنش بین آن ها، مدلسازی این فرآیندها و بررسی تاثیر بیماری بر روی این ساختار منظم و به تبع آن ارائه روش های تشخیصی و درمانی مفیدتر‏‎ ‎برای بهبود بیماری ها بود.
در مهندسی پزشکی با تلفیقی از علوم مهندسی، برطرف کردن نیازهای پزشکی در زمینه ساخت و نگهداری تجهیزات و نیز ساخت ابزارهای پزشکی برای کاربردهای پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری ها مد نظر است.این رشته کاربرد علوم فنی و مهندسی است در یاری‌رساندن به پزشکان در تشخیص و درمان بیماری‌ها.
مهندسی پزشکی یکی از تازه‌ترین رشته‌هایی است که قدم به عرصه دنیای تکنولوژی جهانی نهاده و این رشته بدین منظور شکل یافته تا پزشکان را در تشخیص و درمان یاری دهد. مهندس پزشکی در گام‌های اولیه بهره‌برداری، تعمیر، پشتیبانی و نگهداری و تنظیم و استانداردسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دهد و در مراحل بالاتر توسعه، ارتقا و بهبود دستگاه‌های پزشکی و یا حتی می‌تواند به طراحی و ساخت یک دستگاه اقدام کند….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.