پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 6,500 تومان٪19 تخفیف

پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی رشته علوم اجتماعی با عنوان ساز و کارهای مدیریت پاداش در کلاس درس می باشد که در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

بخشی از متن پاورپوینت درس مدیریت آموزشی و آموزشگاهی:

مفهوم شناسی

مفهوم سازوکار: توصیف دقیق عملکرد یک دستگاه_ روال کار _ مکا

مفهوم مدیریت: سازماندهی مراحل کار- رهبری کردن – ایجاد شرایط لازم برای تحقق هدف

مفهوم پاداش: پیامد های ارزشمند مثبت کاربرای فرد – یکی از منابع قدرت – ارائه ی یک پیامد خوشایند

مفهوم کلاس درس:

فعالیت جمعی _مجموعه ای برای رسیدن به یک هدف_ساختاری برای انجام هدف مدیریت کلاس

جو کلاس، محیطی است که توسط استادان و معلمان، همکلاسی ها و سایر عوامل مدارس خلق می‌شود و زمانی که کلاس به لحاظ فیزیکی، عاطفی، هیجانی و احساسی و یا به هر علت، نامطبوع و نامساعد باشد، دارای جوی منفی است و این شرایط بر رشد شناختی، اجتماعی و عاطفی و یادگیری دانش آموزان تأثیر زیان باری میگذارد.

پژوهش ها نشان دادند که ادراک دانش آموزان از کلاس خود برانگیزش تحصیلی، راهبرد های یادگیری، وارد شدن به فعالیت های یادگیری و کلاسی، مشارکت والدین در کمک به دانش‌ آموز و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تأثیر می‌گذارد.
ارتباط مؤثر معلم با دانش آموز یکی از مهمترین دلایل رشد و موفقیت دانش آموزان درمقاطع مختلف تحصیلی است.

انواع انگیزه ها در کلاس

دو رویکرد مهم در انگیزه مند کردن دانش‌ آموزان وجود دارد

١. رویکردی با انگیزه های بیرونی مانند تشویق، تنبیه، پاداش و جایزه

٢. رویکردی با انگیزه های درونی که به نیازهای دانش آموزان توجه دارد.

انگیزه های بیرونی ممکن است به طور موقت انگیزه ها را تغییر بدهد اما موقتی و گذرا است؛ به محض این که مشوق های بیرونی (تنبیه و پاداش و جایزه) قطع شود آن رفتار نیز قطع می‌شود….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.