پاورپوینت درس هنر و تمدن اسلامی با موضوع هندوستان

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
14,000 تومان 8,900 تومان٪36 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این پست دانلود فایل پاورپوینت درس هنر و تمدن اسلامی با موضوع : هندوستان می باشد که با فرمت ppt در ۱۳ اسلاید قابل ویرایش بهمراه تصاویر تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس هنر و تمدن اسلامی با موضوع هندوستان:
هند:

کشوری در جنوب آسیا است. هند هفتمین کشور پهناور در جهان است. هند همچنین پرجمعیت‌ترین دموکراسی جهان است. از جنوب توسط اقیانوس هند، از جنوب غربی با دریای عرب، و از جنوب شرقی هم توسط خلیج بنگال احاطه شده، همچنین از سمت غرب با پاکستان؛[الف] از شمال با چین، نپال، و بوتان؛ و از سمت شرق با بنگلادش و میانمار مرز مشترک دارد.

مردم هند:

هند اولین کشور پرجمعیت دنیا است و نزدیک به یک ششم جمعیت جهان را در خود جای داده‌است. تنوع تباری، فرهنگی، زبانی و مذهبی به این کشور چشم‌اندازی شگرف از همزیستی مسالمت‌آمیز میان اعتقادات گوناگون بخشیده‌است. تبار مردم هند، شامل: ۷۲ ٪ هندوآریایی، ۲۵ ٪ دراویدی و ۳ ٪ تبار زرد است[۵۲][۵۳] که این تبار بر اساس شرایط مکانی، فرهنگی و دینی نیز دارای تقسیمات خاص خود هستند.

آداب معاشرت در هند و سنت های معروف هند:

آداب معاشرت هندی ترکیبی از فرهنگ بریتانیایی و آسیایی است. هندی ها  دوست دارند که با دست غذا بخورند.

رسومات هند:

تیلک: علامتی است که به نشانه تبرک بر پیشانی بین ابروها با می گذارند. آرتی: یک عمل از خودگذشتگی، عشق یا استقبال است. عمدتاً هنگام عبادت خدا انجام می شود. در اطراف یک خدا یا شخص مهم آیینی پیروان به گردش در می آید.

معمولا با خواندن آهنگ همراه است .بیندی: علامتی است که با پودر سرخابی که زنان بر پیشانی خود می زنند تا ازدواج کرده باشند. این نشان دهنده انرژی زنانه است. بیندی علامتی قرمز رنگ است که زنان هندی  بر روی فرق سر خود با خال هندی میگذارند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.