پاورپوینت درس روانشناسی صنعتی سازمانی در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان 5,500 تومان٪31 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل باکیفیت ترین و جامع ترین پاورپوینت ارائه درس روانشناسی صنعتی سازمانی با موضوع : بررسی اثربخشی مراقبت معنوی بر امید به زندگی بیماران مبتلا به سرطان با فرمت ppt در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش می باشد.امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت درس روانشناسی صنعتی سازمانی 

´سلامتی به عنوان حالتی از رفاه جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی و نه تنها نبود بیماری یا ناتوانی تعریف شده است. به همین دلیل منابع موجود در حوزه­ی سلامت، به طور فزاینده­ای در حال برجسته کردن معنویت و اهمیت آن در سلامت و بیماری هستند.

´معنویت نوعی میل باطنی بریا ساخت معنی از طریق یک حس وابستگی به حوزه­های مافوق شخص است که منتهی به یافتن معنی و هدف در زندگی می­گردد. هرچند اغلب به صورت رابطه با خدا آشکار می­شود، حالتی فراتر از احساسات مذهبی بوده، می­تواند به صورت ارزش گذاری و احترام به موسیقی، اخلاق، هنر، ادبیات و … نیز ظاهر شود. همچنین، معنویت را جست­ وجو برای معنی نهایی یا وجودی در یک تجربه ­ی زندگی مثل بیماری توصیف کرده­اند.

پاورپوینت درس روانشناسی صنعتی سازمانی

´از جمله­ی بیماری­ها می­توان به سرطان اشاره کرد که امروزه یکی از مهمترین مشکلات بهداشتی در سراسر جهان از جمله ایران محسوب می­شود. در مراقبت از بیماران سرطانی بیشتر تأکید بر مراقبتهای تکنیکی و درمانی (جراحی، شیمی درمانی، رادیوتراپی، ژن درمانی و …) است که براساس دانش تکنیکی مراقبت از بیماران سرطانی صورت می­گیرد و می­توان آن را به مراقبت از اکثر بیماران سرطانی عمومیت داد، در حالی که لازم است مراقبت پرستاری از مددجو براساس خصوصیات فردی و نیازهایش باشد. به عبارت دیگر، مراقبت باید مددجو محور و با توجه به خصوصیات بیوگرافی، علایق، ویژگی­های فرهنگی- اجتماعی و فیزیولوژیکی خاص هر بیمار صورت گیرد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.