پاورپوینت رویکرد کاربر محور در معماری

پاورپوینت رویکرد کاربر محور در معماری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
12mb
نویسنده
دسته بندی
7,500 تومان

پاورپوینت رویکرد کاربر محور در معماری

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل جامع ترین و کامل ترین فایل پاورپوینت رویکرد کاربر محور در معماری می باشد. این فایل شامل ۳۴ اسلاید قابل ویرایش می باشد که در قالب فرمت ppt تهیه شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بود و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قیمت خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن پاورپوینت رویکرد کاربر محور در معماری :

تاملی در نقش مخاطب در کیفیت معماری امروز ایران

گام به گام همراه مخاطب بحران فرهنگی در ایران از چه زمانی آغاز شد؟

بی گمان در آن زمان که دوره دوران معماری سنتی اش می‌خوانیم بحران فرهنگی در معماری و شهرسازی ایران جای ما و مفهومی نداشته است. جامعه سنتی با اصول پایدار و باورهایش بایدها و نبایدهای اشخاص ها و نیازهایش و محدودیت ها و امکاناتش معماری خورند خویش را فراهم می‌آورد معماری سنتی پاسخ را سر آستین بود به خواسته‌ها و نیازهای اعتقادی اقلیمی رفتاری و محیطی که جامعه که با امکانات فنی موجود و مصالح بوم آور شکل گرفت و جایی برای دگراندیشی و دیگر خواهی باقی نمی‌گذاشت.

اکنون دیگر معماری برای مخاطب ایرانی تنها یک پاسخ نداشت نگرش‌ها و گزینه گزینه های گزینه های فراوانی در برابر کارفرمایان ایرانی قرار داشت تا بپسندند و بخواهند معمار ایرانی که فوت و فن معماری را همچون میراثی هزاران ساله بر دوش می کشید و به زبان هشتی و ایوان و حوض و حیاط اشعار زیبا می‌شود و به پیمان بزرگ و کوچک و طاق و تویزه دلخوش بود در برابر خواسته‌های جدید و سلیقه های دگرگون شده مخاطبش به زانو در می‌آمد مخاطبینی که سر ناسازگاری داشتند و دیگر از آن فضای آرام و بهشت گونه معماری ایرانی سیراب نمی شود…

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.