پاورپوینت عملیات اجرایی سد

پاورپوینت عملیات اجرایی سد
نوع فایل
ppt
حجم فایل
2mb
نویسنده
دسته بندی
6,500 تومان

پاورپوینت عملیات اجرایی سد

دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ، پاورپوینت عملیات اجرایی سد ویرایش سال ۹۹ می باشد که در قالب ppt در ۲۴ اسلاید تهیه و تدوین شده و هم اکنون آماده دانلود می باشد .امید است که سودمند بوده و مورد استفاده شما عزیزان واقع گردد . در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از وبسایت ما با مناسب ترین قمت خریداری و دانلود نمایید.

فهرست و عناوین پاورپوینت :

چکیده

مقدمه

۱- انواع سدها

۱-۱- سدهای خاکی

۱-۲- سدهای سنگریز

۱-۳- سدهای بتنی وزنی

۱-۴- سدهای بتنی قوسی

۱-۵- سدهای بتنی پشت بند دار

۱-۶- سدهای لاستیکی

۲- نحوه ارزیابی

۳- عملیات اجرایی سد

۳-۱- حفاری پی و تکیه گاه سد و تحکیمات

حفاری تکیه‌گاه

احداث دیوار آب بند

احداث پرده آب بند

خاکریزی بدنه سد

بتن ریزی سرریز و آبگیر

بخشی از متن :

چکیده

در این ارائه به بررسی انواع سدها خواهیم پرداخت و هر کدام توضیحاتی را بصورت اجمالی ارائه خواهیم نمود. پس از ارائه توضیحات مختصر در مورد انواع سدها، نحوه ارزیابی برای ساختن یک سد را مورد بررسی قرار می دهیم.

با توجه به اسناد ارزیابی، آیتمهای اجرای یک سد عبارتند از : حفاری پی و تکیه گاه سد و تحکیمات، احداث دیوار آب بند و پرده آب بند، حفاری سرریز و آبگیر،خاکریزی بدنه سد و نصب ابزار دقیق، بتن ریزی سرریز و آبگیر که در ذیل روش اجرای آنها خواهد آمد .

مقدمه

ایرانیان در صنعت سدسازی سابقه بسیار طولانی دارد. برنامه های عمرانی گوناگون که با هدف توسعه اقتصادی اجتماعی کشور، تاکنون تدوین گردیده است به طور اصولی جملگی دارای زیربنای متکی به توسعه منابع آب بوده اند . از این رو توسعه بهره برداری از منابع مختلف آب در اولویت نخست برنامه های مذکور قرار داشته و تامین آب عاملی برای دستیابی به آرمانهای رشد گردیده است توسعه کشاورزی در ایران به عنوان یکی از اهرمهای پیشرفت اقتصادی همراه با عوامل مهمی چون افزایش جمعیت ، بالاتر رفتن سطح بهداشت محدودیت آب شیرین ، برداشت بیش از حد از آبهای زیر زمینی و سرانجام هجوم جبهه های آب شور به شیرین احداث سد های مخزنی را در اولویت کارهای عمرانی قرار می دهد .

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.