پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی

پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
167kb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی – دکتر غلامرضا کرمی با عنوان مدیریت بهای تمام شده می باشد که در حجم ۲۹ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

کتاب حسابداری مدیریت، تالیف دکتر ساسان مهرانی و دکتر غلامرضا کرمی توسط انتشارات نگاه دانش منتشر شده است. فقدان منبعی جامع برای حسابداری مدیریت انگیزه اصلی آماده سازی این کتاب می باشد. این کتاب علاوه بر استفاده توسط دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد توسط بسیاری از اساتید و رتبه های برتر جهت استفاده برای آمادگی کنکور دکترا و همچنین تقویت بنیه علمی پیشنهاد شده است.

چکیده محتوای فایل پاورپوینت فصل اول کتاب حسابداری مدیریت دکتر مهرانی:

مدیریت بهای تمام شده:

اطلاعات مالی همچون درآمد و هزینه

اطلاعات غیر مالی چون بهره وری، کیفیت، رضایت مشتریان، و..است.

اطلاعات مدیریت بهای تمام شده شامل: اطلاعات مالی و غیر مالی است

مدیریت بهای تمام شده به معنای توسعه و بکار گیری اطلاعات مدیریت بهای تمام شده است.

نکته:

مدیریت بهای تمام شده بر روشها و فعالیت مدیران در بکارگیری موثر منابع، به منظور افزایش ارزش برای مشتریان و دستیابی به اهداف سازمانی (حداکثر کردن ارزش شرکت) تمرکز می کند.

مدیریت بهای تمام شده در مقابل حسابداری مالی:

سیستم اطلاعات حسابداری در یک سازمان شامل دو زیر مجموعه اصلی زیر است:

سیستم حسابداری مالی

سیستم مدیریت بهای تمام شده

حسابداری مالی در چهارچوب مشخص اصول عمومی پذیرفته شده حسابداری  و گزارشات برای افراد برون سازمانی تهیه می نماید.

مدیریت بهای تمام شده با استفاده از اطلاعات مالی و غیر مالی، مدیریت و سایر کارکنان را را در تصمیم گیری درون سازمانی یاری می کند.

حسابداری مدیریت

حرفه ای در سازمان است که شامل مشارکت در تصمیم گیری های مدیریت، طراحی سیستم های مدیریت عملکرد و برنامه ریزی بوده و دارای تخصص در گزارشگری مالی و کنترل می باشد واز این طریق می تواند در تدوین و اجرای استراتژی در سازمان، به مدیریت ارشد یاری رساند.

تعریف استراتژی:

یعنی سازگاری قابلیت های درون سازمانی با فرصتها در محیط تجاری و بازار است.

مدیریت بهای تمام شده نیز خود شامل دو سیستم است:

حسابداری بهای تمام شده

حسابداری مدیریت

سیستم بهای تمام شده به محاسبه بهای تمام شده محصولات، مشتریان، فعالیت ها، فرآیندها و بطور کلی موضوعات بها می پردازد.

نکته:

در واقع حسابداری بهای تمام شده نقطه اشتراک بین حسابداری مالی و حسابداری مدیریت است….

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید