پاورپوینت فصل دوم مبانی سازمان و مدیریت طاهره فیضی

پاورپوینت فصل دوم مبانی سازمان و مدیریت طاهره فیضی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
1mb
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,900 تومان٪91 تخفیف

پاورپوینت فصل دوم مبانی سازمان و مدیریت طاهره فیضی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت فصل دوم : سیر تحول اندیشه های مدیریت مبانی سازمان و مدیریت مولف: طاهره فیضی در ۷۱ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فصل دوم مبانی سازمان و مدیریت طاهره فیضی ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم.

محتوای اسلاید ۱۵

مدیریت اداری:
1- فعالیت های فنی
2- فعالیت های بازرگانی
3- فعالیت های مالی
4- فعالیت های امنیتی
5- فعالیت های حسابداری
6- فعالیت های مدیریتی

محتوای اسلاید ۳۵

نهضت روابط انسانی (نظریه های نئوکلاسیک):

مطالعات هاثورن:

دور دوم مطالعات: مطالعات در کارخانه بل با استخدام روانشناسان اجتماعی برای گروه کوچکی از زنان تلفنچی بهره وری رو به افزایش بود، نتیجه تحقیقات نشان داد که روحیه بالای کارگران و وابستگی های اجتماعی موجود میان آنها و نیز بحث آزاد عاملی برای از بین رفتن شکایات کارکنان و افزایش بهره وری میان آنها بود.

محتوای اسلاید ۳۸

نهضت روابط انسانی مبلغ اندیشه های زیر شد:

۱- حرمت و شان انسان باید در محیط کار احیا شود.

۲- هدفهای سازمانها در جهت رفاه کارکنان مورد تجدید نظر قرار گیرد.

۳- در مدیریت و تصمیم گیری از مشارکت گروهی افراد استفاده شود.

۴- با تغییر در ساختار سازمان، امکان آزادی عمل و ابتکار به افراد داده شود تا کار آنان تلاش برانگیز و رضایت بخش باشد.

۵- اهمیت و جایگاه گروهها در محیط کار به درستی شناخته شود.

محتوای اسلاید ۷۱

مدیریت ژاپنی در مقابل مدیریت آمریکایی و نظریه Z:
. کاهش میزان بهره وری در سازمانهای ایالات متحد
. استخدام برای همه عمر خدمتی
. تصمیم گیری مشارکتی
. اعمال مدیریت ژاپنی در چند شرکت ایالات متحد
. اعتماد به روابط غیر رسمی و دموکراتیک
. اهمیت دادن برنامه ریزی رسمی و اهمیت ندادن به معیارهای مادی

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید