پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
PPT
حجم فایل
1MB
نویسنده
دسته بندی
35,000 تومان 20,000 تومان٪43 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و لین کلر با ترجمه محمدعلی عبدالوند و کامبیز حیدرزاده با عنوان : توسعه و اجرای راهبردها و برنامه های بازاریابی می باشد که با فرمت ppt در ۵۴ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

درباره کتاب

موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و دیگر وظایف کسب وکار واقعاً اهمیتی نخواهند داشت. باید حد بالایی وجود داشته باشد تا حد پائین معنی پیدا کند. بسیاری از شرکتها اقدام به ایجاد پست مدیر ارشد بازاریابی (CMO) کرده اند تا مدیر بازاریابی را هم ردیف دیگر مدیران ارشد از قبیل مدیر ارشد اجرایی (CEO) و مدیر ارشد مالی(CFO) قرار دهند. در هر حال، بازاریابی کار مشکلی است و برای بسیاری از شرکتهایی که موفق بوده اند، نقش پاشنۀ آشیل را داشته است.

برای اینکه بازاریاب باشید، باید بدانید که بازاریابی چیست، چگونه عمل می کند، چه چیزی بازاریابی می شود و چه کسی بازاریابی می کند.کتاب “اصول و مبانی مدیریت بازاریابی” نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این کتاب شامل ۷ بخش و ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع می‌شود و به مطالبی چون :توسعه و اجرای راهبردها, شناخت بازارها، تقاضای بازار و محیط بازاریابی، ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری، تجزیه‌ و تحلیل بازارهای مصرفی، ایجاد نامهای تجاری قوی، طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت، مدیریت کردن خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و … می‌پردازد.

بخشی از متن پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر:

در این فصل به سوالات زیر خواهیم پرداخت؛

۱-بازاریابی چگونه بر ارزش مشتری تاثیر میگذارد؟

۲-چگونگی برنامه ریزی راهبردی در سطوح مختلف سازمان انجام میشود؟

۳-برنامه ی بازاریابی شامل چه مواردی است؟

۴-مدیریت چگونه میتواند عملکرد بازاریابی را تشخیص دهد؟

چکیده

مدیریت بازاریابی در زیمنس

شرکت زیمنس ای جی یکی از بزرگترین مؤسسات الکترونیکی و مهندسی در جهان است که فروش  آن بالغ بر ۱۱۷ میلیارد دلار است و در ۱۹۰ کشور کارمند دارد. زیمنس که شرکتی آلمانی است به دنبال  فرصتهای سودآور کسب و کار که تقاضای فراوانی برای بهبود زیر ساختارها در آن وجود دارد، از طریق  نوآوری در حال رشد نهادین بوده است. شرکت به منظور تولید محصولات جدید از قبیل سیستمهای  مولد برق دارای آلودگی کم نیز شدیداً در تحقیق و توسعه سرمایه گذاری کرده است و در زمینه هایی چون  ذهنیتهای پزشکی فناوری ذغال سنگ تمیز کنترل آلودگی نیروی باد و فناوریهای آب دستاوردهایی  راهبردی داشته است.

زیمنس به منظور آمادگی برای رشد سودآور بلند مدت خود تعدادی از کسب و کارهای مشکل دار خود را  ترمیم، فروخته با تعطیل کرده است. برای مثال واحد زبان ده تلفنهای همراه را به شرکت تایوانی  ینک فروخت و واحد شبکه تجهیزات مخابرات مشکل دار خود را با سرمایه گذاری مشترک با نوکیا  غول تلفن همراه در جهان به سرمایه گذاری موفقیت آمیزی تبدیل کرد. در نتیجه تمام این تغییرات راهبردی  زیمنس به خوبی آماده شده است تا نیازهای مشتریان تجاری و دولتی را با مجموعه ای هماهنگ از بهترین محصولات پیشرفته برآورده سازد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.