پاورپوینت فصل سوم مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل

روانشناسی صنعتی سازمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
5mb
نویسنده
دسته بندی
20,000 تومان 10,000 تومان٪50 تخفیف

دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل مولف : گرگ ال.استوارت – کنت جی.بروان مترجم : سیدمحمد اعرابی – مرجان فیاضی می باشد که با فرمت ppt در ۴۰ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.

پاورپوینت فصل سوم کتاب مدیریت منابع انسانی پیوند استراتژی و عمل:تضمین فرصت های برابر برای اشتغال و ایمنی

چرا شناخت موضوعات حقوقی و قانونی اهمیت دارد؟

اغلب افراد از بخش منابع انسانی به دلیل توجه بیش از اندازه به قوانین و مقررات انتقاد می کنند. در حالی که بخش زیادی از نقش حامی منابع انسانی مستلزم کسب اطمینان از برخورد منصفانه و عادلانه با کارکنان است. عملیات منابع انسانی میتواند راهنمای خوبی برای رفتار منصفانه با کارکنان باشد و به سازمان کمک کند با قوانین و مقررات تطبیق پیدا نماید. پیروی از قوانین و مقررات موجب می‌شود در هزینه‌های شرکت صرفه‌جویی شود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های مدیریت مؤثر منابع انسانی، آگاهی از قوانین و مقررات حقوقی است. علاوه بر این، لازم است مدیران منابع انسانی، این قوانین را به سایر مدیران و افراد درگیر در تصمیمات پرسنلی، آموزش دهند تا آنها نحوه برخورد صحیح با مسائل قانونی را یاد گیرند.

مهمترین قوانین مربوط به تبعیض و استخدام کدامند؟

اگرچه به نظر می‌رسد قوانین، حامی تمام افراد هستند اما در حقیقت، قوانین فدرال تنها گروه خاصی از افراد را مورد حمایت قرار می‌دهد.  در بسیاری از موارد، افراد تنها میتوانند بر اساس ویژگی های تغییر ناپذیر (ویژه‌گیهایی که کسی نمی‌تواند برای داشتن یک شغل خاص، آنها را تغییر دهد) ، ادعای تبعیض نمایند. این ویژه‌گیهای عبارتند از: جنس، نژاد، سن و مذهب، برخی قوانین از افراد در هر یک از این موارد تبعیض، حمایت می‌کنند.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.