گزارش کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی (پیش دبستان و دبستان)

گزارش کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی (پیش دبستان و دبستان)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
3mb
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

گزارش کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی (پیش دبستان و دبستان)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی (پیش دبستان و دبستان) با فرمت پی دی اف در ۸۷ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین ،میتوانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فهرست گزارش کارورزی ۴ رشته علوم تربیتی (پیش دبستان و دبستان):

فصل اول

کنش پژوهی فردی

فصل دوم

گزارش های روزانه (فرم الف )

فصل سوم

گزارش سمینار های آموزشی (فرم ب)

فصل چهارم

طراحی های آموزشی ( فرم های ج)

سخن پایانی

منابع و ماخذ

مقدمه

کارورزی در مراکز تربیت معلم به مثابه بالا رفتن از نردبانی است که در گودالی زرف و بی نور گذاشته شده است و می خواهیم از پلکان آن بالا برویم تا به روشنایی پهناور دشت برسیم. باید به این فکر بیفتیم که چگونه می توان از این نردبان بالا رفت، آنچه مسلم است باید پلکان نردبان را یک به یک طی کرد تا به سلامت به اوج رسید، آن گاه که نردبان را لمس می کنیم و روی اولین پله قرار می گیریم، کم و کیف آن را احساس خواهیم کرد و از همان پله اول متوجه طرز قرار گرفتن، استقامت و اطمینان از پابرجایی آن خواهیم شد.

آن چه را درباره صعود از نردبان شنیده ایم و خوانده ایم به ذهنمان می آید و سعی می کنیم آیین نامه های پیمایش نردبان را به کار بندیم، و پله کان آن را یکی پس از دیگری در نوردیم، هر پله ای را که پشت سر می گذاریم آشناییمان با نردبان بیشتر می شود و ایمنی و اطمینانی را که در اولین گام حس کرده ایم قوت می گیرد و لحظه به لحظه به فضای روشن تری می رسیم.

در چنین گودال عمیق و تاریکی که هیچ چیز قابلیت آشکاری برای تشخیص و تمییز ندارد، پرش و جهش به بالای نردبان محال است و با خیال پردازی هم نمی توان خود را در پله آخر قرار داد. اگر هم تصور کنیم که می توان پله ها را یک در میان، یا چند تا با هم پیمود و بدون لمس پله ای از روی آن عبور کرد و بالا رفت، اشتباه می کنیم چون زود خسته خواهیم شد و به نفس نفس خواهیم افتاد آن وقت نه تنها روشنایی سطح بالا را نخواهیم دید، بلکه تیرگی پایین گودال تیره تر می شود………

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
دیدگاهتان را بنویسید