دانشجویان و کاربران گرامی ، محتوای این فایل شامل دانلود پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و لین کلر با ترجمه محمدعلی عبدالوند و کامبیز حیدرزاده با عنوان : شناسایی بخشها و اهداف بازار می باشد که با فرمت ppt در ۲۵ اسلاید قابل ویرایش تهیه و تدوین گردیده است. امیدواریم که سودمند بوده و مورد استفاده شما سروران گرامی واقع گردد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند و مفید را از وب سایت سن فایل خریداری و دانلود نمایید.
درباره کتاب
موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و دیگر وظایف کسب وکار واقعاً اهمیتی نخواهند داشت. باید حد بالایی وجود داشته باشد تا حد پائین معنی پیدا کند. بسیاری از شرکتها اقدام به ایجاد پست مدیر ارشد بازاریابی (CMO) کرده اند تا مدیر بازاریابی را هم ردیف دیگر مدیران ارشد از قبیل مدیر ارشد اجرایی (CEO) و مدیر ارشد مالی(CFO) قرار دهند. در هر حال، بازاریابی کار مشکلی است و برای بسیاری از شرکتهایی که موفق بوده اند، نقش پاشنۀ آشیل را داشته است.
برای اینکه بازاریاب باشید، باید بدانید که بازاریابی چیست، چگونه عمل می کند، چه چیزی بازاریابی می شود و چه کسی بازاریابی می کند.کتاب “اصول و مبانی مدیریت بازاریابی” نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این کتاب شامل ۷ بخش و ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع میشود و به مطالبی چون :توسعه و اجرای راهبردها, شناخت بازارها، تقاضای بازار و محیط بازاریابی، ایجاد ارزش، رضایت و وفاداری مشتری، تجزیه و تحلیل بازارهای مصرفی، ایجاد نامهای تجاری قوی، طراحی جایگاه یابی نام تجاری و توجه به رقابت، مدیریت کردن خردهفروشی، عمدهفروشی و … میپردازد.
بخشی از متن پاورپوینت فصل هفتم کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر:
در این فصل به سؤالات زیر خواهیم پرداخت:
۱ سطوح مختلف بخش بندی بازار کدام اند؟
۲ چگونه شرکت می تواند بخشهای شکل دهنده بازار را شناسایی کند؟
۳ چگونه شرکت باید جذاب ترین بخشهای هدف را انتخاب کند؟
مدیریت بازاریابی در شرکت سیکنه چِر سایکلز”
معرفی شرکت:
۱)فعالیت در نیویورک در زمینه فروش دوچرخههای سفارشی
۲)تمرکز روی مشتریان خاص از جمله ورزشکاران مسابقات سهگانه، والدین کودکان، و علاقهمندان حرفهای
ویژگی محصول:
۱)دوچرخههای سفارشی با قیمتهای متنوع (از ۱۵۰ دلار تا بیش از ۷۵۰۰ دلار)
۲)قابلیت انتخاب ویژگیهای خاص مثل رنگ، فرم و اندازه
۳)هدف: پاسخگویی دقیق به نیاز مشتریان خاص
راهبرد بازاریابی:
۱)تمرکز بر بازاریابی هدفمند و متمایز
۲)شناخت دقیق گروههای مشتری
۳)تأکید بر رضایت مشتری و درک انتظارات
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.